• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99031911380
  • منبع : نمایندگی سمنان

هفت دوره توانمندسازی فعالان گردشگری در استان سمنان برگزار می‌شود

هفت دوره توانمندسازی فعالان گردشگری در استان سمنان برگزار می‌شود
آثار تاریخی و جادبه های گردشگری استان سمنان

ایسنا/سمنان سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: هفت دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری به زودی در استان سمنان برگزار می‌شود.

محمد طاهریان 19 خرداد ماه از برنامه‌ریزی برای توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در این استان خبر داد و اظهار کرد:  این دوره‌های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری استان سمنان، توسط موسسات آموزشی و با نظارت این اداره کل به صورت آموزش مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره‌ها شامل "بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی"، " آشنایی با مدیریت اکوتوریسم ویژه ساکنین محلی و روستاهای هدف گردشگری با تکیه بر توسعه پایدار"  و "آموزش بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی" است که توسط موسسه سفر آموزان گیتی شاهرود برگزار می‌شود.

طاهریان افزود: سایر دوره‌ها شامل" مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری" و "مبانی کارآفرینی در حوزه‌های تخصصی و گردشگری" است که توسط موسسه زمین گشت پارس سمنان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: از دیگر دوره‌ها می‌توان به دوره "بازاریابی گردشگری و برندسازی گردشگری در استان" و "مدیریت مالی برای تاسیسات گردشگری" اشاره کرد که توسط موسسه آشنا گرمسار برگزار می‌شود.

طاهریان با اشاره به توانمندی‌های این استان در حوزه گردشگری خاطرنشان کرد: در استان سمنان 15 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 86 اقامتگاه بوم‌گردی و 12 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش سه هزار و 446 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان  همچنین گفت: سه موسسه آموزش گردشگری نیز در این استان فعالیت دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha