• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99031911406
  • خبرنگار : 30054

رستوران لاکچری مناسب برگزاری مهمانی

رستوران لاکچری مناسب برگزاری مهمانی

زندگی شهرنشینی عصر حاضر فاصله زیادی میان انسان و طبیعت انداخته است. بسیاری از مردم دیگر امکان یا فرصت گردش در محیط‌های طبیعی را ندارند. از طرفی به خاطر مشغله زیاد و مسافت‌های طولانی در شهرهای بزرگ و پرجمعیت امکان رفت‌وآمد با فامیل و دوستان به‌صورت مجزا نیز از مردم گرفته‌ شده است. مجموعه این عوامل بازار برگزاری مهمانی‌های دسته‌جمعی را گرم‌تر کرده و آن را به یکی از تفریحات درجه‌یک شهرنشین‌ها تبدیل کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تهران بین، از طرفی فرهنگ آپارتمان‌نشینی شرایط برگزاری مهمانی‌های بزرگ و پر سروصدا را گرفته و اینک بسیاری از مردم حتی در خانه‌های ویلایی امکانات این کار را ندارند. در چنین موقعیتی وجود رستوران‌های لاکچری به‌عنوان مکانی مناسب و کامل برای اجرای برنامه‌های شاد و مفرح و مهمانی‌های لوکس و مجلل خود را بهتر نشان می‌دهد.

در این مطلب باهم به یکی از مهمانی‌های لوکس در لاکچری‌ترین رستوران‌های تهران می‌رویم و سری به یکی از این رستوران‌های درجه‌یک می‌زنیم. تا ببینیم در یک مهمانی شاد و مجلل چه می‌گذرد. با ما همراه باشید.

چرا برگزاری مهمانی در رستوران تا این حد جذاب است؟

دلایل زیادی برای انتخاب رستوران به‌عنوان محلی مناسب برای برگزاری مهمانی و ضیافت وجود دارد که به نظرات مهمانان و میزبان در مورد نحوه اجرای این‌گونه برنامه‌ها برمی‌گردد. شاید مهم‌ترین این علت‌ها در راحتی و آسایش طرفین و اطمینان از اجرا تمام و کمال برنامه‌های مهمانی باشد. در ادامه مطلب به بررسی دلایل گرایش روزافزون مردم به برگزاری چنین مجلسی در رستوران لوکس تهران می‌پردازیم:

در یک رستوران لاکچری همه‌چیز به‌موقع مهیاست.

یکی از دلایلی که رستوران‌ها را به انتخاب اول بسیاری از مردم برای اجرا ضیافت‌ها و برگزاری مهمانی‌ها تبدیل می‌کند وجود امکانات عالی برای برگزاری مهمانی فوق‌العاده در این‌گونه مکان‌هاست. شرایطی که اغلب در منازل موجود نیست و نیازمند وجود ملزومات خاص و اجرای تخصصی برخی برنامه‌هایی است که عموماً در محیط منزل امکان‌پذیر نیستند. از آن جمله به وجود سالن همایش‌ها در رستوران‌های مجلل و درجه‌یک اشاره می‌کنیم؛ که باوجود امکانات خاص از مبلمان شیک و راحت تا نورپردازی حرفه‌ای و تهویه قوی و از پارکینگ مجهز تا پرسنل کارآزموده جهت یک پذیرایی به طور تمام و کمال آمادگی انجام چنین مراسمی را داراست.

غذای مجلسی، متنوع و آماده سرو بخش جدایی‌ناپذیر یک ضیافت مجلل:

غذای عالی، خوشمزه و متنوع به‌جرات از مهم‌ترین بخش‌های هر ضیافت محسوب می‌شود که با توجه به تفاوت زیادی که در سلیقه و ذائقه افراد وجود دارد امکان تهیه آن در منزل تقریباً منتفی است. یکی از مزایای بزرگ برگزاری مهمانی در رستوران لاکچری تهران وجود منوهای متنوع و امکان پذیرایی رضایت‌بخش از افراد با همه سلیقه‌هاست.

وجود سالن‌های مجهز با گنجایش بالا

یکی دیگر از مزایای خاص استفاده از رستوران برای برگزاری مهمانی امکان استفاده از سالن‌های بزرگ و مجهز با گنجایش تعداد زیاد مهمان است. وجود چنین امکاناتی در شرایط عالی اعم از نورپردازی زیبا و حرفه‌ای، مبلمان راحت و تهویه مطبوع قوی و نیز تمهیدات صوتی لازم برای پخش موزیک یا حضور دیجی و دیگر امکانات لازم در هر زمینه یک پذیرایی کامل در این‌گونه رستوران‌ها را رقم‌زده است. سطح بالای تمهیدات رفاهی و استانداردهایی که به کار گرفته می‌شود در این مورد نیز کیفیت پذیرایی از مهمانان را به همراه دارد.

وجود پارکینگ مجهز با امکانات ویژه نیز از دیگر مواردی است که شما را در انتخاب رستوران برای اجرای مهمانی‌ها و مجالس خاص ترغیب می‌کند.

آیا رستوران لاکچری برای برگزاری مهمانی مناسب است؟

با وجود همه تمهیداتی که ذکر شد باز هم این سوال مطرح می‌شود که آیا انتخاب یک رستوران لاکچری برای اجرای برنامه‌های مهمانی و ضیافت انتخابی ایده‌آل است؟ با ما همراه باشید تا در گذری به یک رستوران لوکس تهران پاسخ این پرسش را به‌درستی دریابیم.

در منطقه سعادت‌آباد و در پنت هاوس طبقه نهم برج عرفان به بهشتی زیبا برای برگزاری مهمانی‌های مجلل برمی‌خوریم که از هر نظر واژه ایده‌آل را معنا می‌کند. از همان بدو ورود و با استقبال گرم پرسنل کارآزموده این مجموعه لابی زیبای رستوران با چلچراغ‌های بی‌همتا و نورافشانی بی‌نظیر ما را به خود فرامی‌خواند.

با انتخاب این محل برای برگزاری مهمانی‌های خود شما از مزیت وجود ویو بی‌نظیر و مشرف بر مناظر زیبای کلان‌شهر تهران نیز برخوردار خواهید بود. موقعیت عالی و استثنایی این کافه‌رستوران با اشراف بر دورنمای شب‌های تهران بی‌شک مهمانان را بر سلیقه بالای میزبان خود واقف خواهند کرد.

اما اگر قصد انتخاب میز یا رزرو اینترنتی سالن کافه و رستوران تهران بین را دارید پیش‌تر اقدام کنید تا در آستانه برگزاری مجالس شادی خود به مشکلی برنخورید، اما پس از تکمیل فُرم مربوطه و هماهنگی‌های لازم جای نگرانی بابت هیچ موردی در یک پذیرایی مجلل وجود ندارد زیرا در رستوران لاکچری سعادت‌آباد به دلیل مدیریت قوی هیچ برنامه‌ای با تأخیر یا مشکلات حاشیه‌ای اجرا نخواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha