• سه‌شنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 99032012375
  • خبرنگار : 71429

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد

افشاکننده محل استقرار و تردد سردار سلیمانی به زودی اعدام می‌شود

افشاکننده محل استقرار و تردد سردار سلیمانی به زودی اعدام می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: سید محمود موسوی مجد، شخصی که درباره محل استقرار و ترددهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار بیگانه می‌گذاشت، به اعدام محکوم شد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا اخیرا جاسوس سازمان سیا به اعدام محکوم شده است؟ گفت: بله از ناحیه امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی تلاش کردند در امور کشور ما مداخله کنند. هم سربازان گمنام امام زمان و هم نیروهای هوشیار ما در سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات انها را رصد می‌کنند و عناصر فریب خورده‌ای که به دام‌ می‌افتند را شناسایی می‌کنند و سپس محاکمه می‌شوند. اخیرا سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم که هم برای سرویس موساد و هم سرویس سیا در قبال اخذ دلار امریکایی در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح بویژه سپاه قدس و محل استقرار و ترددهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار بیگانه می‌گذاشت به اعدام محکوم شد.

وی افزود: شعبه ۱۹ دیوان عالی کشور هم حکم را  تایید کرد و بزودی حکمش اجرا می‌شود و  به سزای اعمالش می‌رسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۰ ۱۵:۲۷

چنین افرادی رو باید صد ها بار در جمع همگانی درون آتش کنند و دربیاوردند. پدر مقاومت کشورمان را به شهادت رساندند و ان‌شاالله روزی برسد که عاملان شهادت پدرمان حاج قاسم سلیمانی یکی پس از دیگری رو به هلاکت برسانند. آمین یا رب العالمین

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۰ ۱۷:۳۰

چرا؟ مگرانسان جایزالخطانیست! اون بدبخت قتل عام که نکرده کسی روهم نکشته چرابایدصدباربه آتیش بندازن بعدبیارن بیرون مگرشماخدا هستیدکه درمرگ ونوع کشته شدن انسانها قضاوت میکنید خداهمه روآفرییده خودش هم بلده چطورازدنیاببره درسته که دنیا آخرالزمان شده ولی به خاطر چی؟؟؟ دقیقا به خاطر اینکارها وامثال اینا

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۰ ۱۹:۲۲

اره خود‌ همون خدا هم گفته امثال خاینین رو تنها باید به بدترین مجازارت رساند خیانت کثیف ترین بیشرفی ممکن هس