• سه‌شنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۳۲
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 99032012821
  • منبع : ارتش جمهوری اسلامی ایران

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش:

امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدا است

امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدا است

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش تعامل و همسویی دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم مجتبی محمدی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در دیدار با الله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، تصریح کرد: تعامل و همسوی سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای برنامه های راهبردی نیروی دریایی ارتش در حوزهای مختلف کنوانسیونی، الکترونیکی، دریایی و بندری وتعمیراتی، قابل تقدیر است.
وی در این دیدار با قدردانی از ابراز همدردی جامعه دریایی و بندر کشور و استان با خانواده بزرگ ارتش در حادثه شناور کنارک افزود: امنیت حاصله و قدرت بازدارندگی ایجاد شده مرهون خون شهدایی است که ثبات و آرامش را به منطقه هدیه کرده اند.
دریادار دوم محمدی از تعامل و همسوی سازمان بنادر و دریانوری با ارتش تقدیر و خاطر نشان کرد: این هم افزایی یقینا یاریگر ما در اجرای قوانین و قواعد بین المللی و همچنین مقررات جمهوری اسلامی ایران چه در آب‌های بین المللی و چه پهنه های انحصاری اقتصادی کشور خواهد بود.
اله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز در این دیدار گفت: ثبات و امنیت آب‌های بین المللی و مرزهای آبی کشور مدیون حضور مقتدرانه و رشادت‌های همه نیروهای دریایی ارتش، سپاه و دریابانی است.
 وی افزود: این حافظان سرافراز همواره با آمادگی، صلابت و قدرت از تمامیت ارضی و آب‌های حاکمیتی و بین المللی دفاع کرده و با نثار خون خود اجازه قدرت نمایی به هیچ نیروی متخاصمی را نداده و نمی دهند.
عفیفی پور خاطرنشان کرد: صیانت از هزاران کشتی تجاری توسط نیروی دریایی ارتش در آب‌های بین المللی و تامین امنیت دریاها و اقیانوس ها از تعرض دزدان دریایی سند افتخاری برای جامعه دریایی و بندری کشور  است.
وی گفت: آب‌های تحت سیطره این نیرو با صلابت همواره مناطق امنی برای عبور و مرور نفتکش ها و کشتی های تجاری بوده به گونه ای که این امر مورد توجه سازمان جهانی دریانوردی قرار گرفته و بارها و بارها این سازمان مراتب تقدیر خود را از تلاش های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز داشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha