• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99032113457

راهنمای سامانه امتحان مجازی دانشگاه آزاد خراسان رضوی

راهنمای سامانه امتحان مجازی دانشگاه آزاد خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی راهنمای اختصاصی دانشجویان ویژه سامانه امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد اعلام شد.

بر اساس اعلام اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد راهنمای اختصاصی دانشجویان ویژه سامانه امتحانات مجازی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد اعلام شد که متن این راهنما به شرح ذیل است:

«۱. نوع امتحان مربوط به هر درس(مجازی یا حضوری)، در کارت ورود به جلسه امتحان قابل مشاهده است و همچنین از طریق حوزه آموزشی دانشگاهی اطلاع‌رسانی می‌شود

۲.ورود به سامانه امتحانات مجازی از طریق لینکی با عنوان «امتحان مجازی» در سامانه کلاس‌های مجازی به آدرس زیر امکان‌پذیر خواهد بود: http://lms.mshdiau.ac.ir/mechanizeh/lms/

۳. برای افزایش امنیت در فرایند احزار هویت، امکان تغییر رمز عبور در پرتال سامانه فعال خواهد بود.

۴. در حال حاضر، امتحان فقط از طریق آپلود تصویر سوالات توسط استاد و آپلود تصویر جواب‌ها توسط دانشجو فعال است. سوالات امتحان از ساعت شروع امتحان برای دانشجویان، قابل رویت خواهد بود و دانشجو می‌تواند در وقت تعیین شده برای امتحان، جواب‌ها را روی برگه کاغذ بنویسد و تصویر آن‌ها را آپلود کند. فایل‎‌های جواب برای استاد قابل دریافت خواهد بود. حداکثر تصویر چهاربرگه جواب در سیستم قابل آپلود است. درعین حال از دانشجویان عزیز خواهشمندیم  به منظور کاهش بر تحمیلی به سیستم و ارتقاء سرعت آپلود و دانلود، تا حدامکان تعداد صفحات کمتر و همچنین فایل‌های تصویری با حجم کمتری آپلود کنند.

۵. لیست دانشجویان غایب توسط آموزش دانشکده از سیستم، قابل دریافت خواهد بود.

۶. فایل‌های جواب با هرنام دلخواه توسط دانشجو قابل آپلود است اما سیستم در هنگام ارائه جواب‌ها به استاد، نام فایل‌ها را به شماره شناسایی و نام دانشجو تغییر خواهد داد. با این وجود به دانشجویان گرامی توصیه می‌شود که در برگه‌هایی که از قبل برای پاسخ‌گویی به امتحان آماده می‌کنند، برای جلوگیری از هرگونه اشتباه حتماً نام خود را در بالای برگه بنویسند.

۷. در مورد کلاس‌های دکتری و آن دسته از کلاس‌های ارشدی که ارزیابی آن‌ها به صورت مجازی است، انتخاب نحوه و محیط ارزیابی با هماهنگی استاد و دانشجو امکان‌پذیر است و امکان ارزیابی شفاهی یا کتبی در محیط کلاس آنلاین (Adobe connect) یا هر محیط دیگری وجود دارد و ضمناً اساتید محترم از طریق ضبط فرآیند ارزیابی و... امکان پاسخگویی مستند به اعتراضات احتمالی را خواهند داشت.

۸. اطلاع‌رسانی و پشتیبانی دانشجویان از طریق کانال تلگرامی iaums@ و گروه‌های پشتیبانی موجود در فضای مجازی صورت خواهد گرفت».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha