• چهارشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99032113626

یک مسئول خبرداد:

ثبت نام۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

ثبت نام۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی از ثبت نام ۶۸۳۳ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

سید عبدالمجید نژادصفوی با اشاره به بعد خانوار متقاضیان ثبت نامی در طرح اقدام ملی مسکن گفت: این تعداد متقاضی که شامل۲۱ هزار و ۲۴۶ نفر جمعیت خانوار ثبت نام شده است، جنسیت شش هزار و ۱۵۸ نفر مرد و ۶۷۵ نفر نیز زن بوده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مسکن و شهرسازی خراسان شمالی، وی  اظهارکرد: از تعداد مذکور، شش هزار و ۲۶۶ نفر متاهل و ۵۶۷ نفر نیز مجرد بوده اند که ۴۴۲ نفر معادل ۶.۴۷ درصد درخواستشان در این طرح رد شده است.

نژادصفوی افزود: از تعداد شش هزار و۸۳۳  متقاضی ، پنج هزار و۸۲۱ متقاضی در شهر بجنورد ، ۵۲۵ متقاضی در شهر اسفراین ، ۱۸۰ متقاضی در شهر شیروان ، پنج متقاضی در شهر ایور ، ۱۰ متقاضی در شهر تیتکانلو ، ۱۴۲ متقاضی در شهر جاجرم ، ۲۱ متقاضی در شهر درق ، سه متقاضی در شهر سنخواست ، دو متقاضی در شهر شوقان ، ۲۴ متقاضی در شهر صفی آباد و ۱۰۰ متقاضی در شهر گرمه  در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن درسه فاز ثبت نام خود را کامل کرده اند که در فاز اول چهار و ۹۳۱ متقاضی، در فاز دوم یک هزار و ۸۰۵ متقاضی و در فاز سوم ۹۷ متقاضی در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن به ثبت رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در خصوص وضعیت بارگذاری مدارک متقاضیان عنوان کرد : از تعداد شش هزار و ۸۳۳  متقاضی مدارک تعداد پنج هزار و ۴۵۸ متقاضی در سایت طرح اقدام ملی بارگذاری نشده است و مدارک ۱۷۰ متقاضی ناقص و یک هزار و ۱۱۹  متقاضی نیز مدارکشان به صورت کامل در سایت طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری شده است و به متقاضیانی که هنوز موفق به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت طرح اقدام ملی مسکن نشده اند اعلام می شود هرچه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری آن در سایت اقدام کنند.

وی یادآورشد: اسامی متقاضیان سایر شهرهای استان در روزهای آینده در سامانه جامع طرح اقدام ملی مسکن بارگذاری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha