• شنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: خانواده
  • کد خبر: 99032415120
  • خبرنگار : 71584

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در تیرماه

پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق مستمری‌بگیران در تیرماه

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درخصوص افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیرانِ تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان در سال۹۹ به دولت ارائه شده و در دستور کار دولت قرار گرفته است گفت: به محض تایید دولت پرداخت‌ها صورت خواهد گرفت.


وی در برنامه سلام صبح بخیر رادیو ایران تصریح کرد: این پرداخت، اما در مستمری و حقوق پایان خرداد لحاظ نخواهد شد و بعد از این پرداخت، این مابه التفاوت، صددرصد در تیر ماه پرداخت می‌شود، اما درصد افزایش حقوق این قشر هنوز مشخص نیست و پس از بررسی دولت و برآورد هزینه‌ها و ابلاغ به سازمان تامین اجتماعی، نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اقدامات لازم مبذول خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

خیلی بدبختیم ما چطور با این همه بیماری و هزینه بالای درمان و کرایه خونه و مخارج زندگی و بچه ها و با حقوق یک و پانصد زندگی کنیم آخر انصاف است آخر این رسم مسلمانیست تا پایان تیرماه بیش از یک ماه دیگه منتظر افزایش مستمری و پرداخت ما به التفاوت هامون باشیم؟ اینا تا پایان تیرماه مابه التفاوت های سه ماه قبل هم نمیدن این مطلب رو دارم تایپ میکنم به خدا دستم میلرزه از شدت ناراحتی

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۴ ۱۸:۰۲

مطمئنا اگه میخواستن 2میلیون و هشتصد حقوق ها رو بالا ببرن الان مبلغ و برای خوشحالی بازنشستگان هم شده بود گفته بودند خیالتون راحت بعد 4ماه انتظار آخر باندازه سایر بازنشستگان نشدیم حقوقمون، ایسنا خواهشا پیام و بزار

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۵ ۰۲:۴۹

واااااااای همیشه امروز فردا میکنید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۵ ۱۰:۳۷

این ماه و اون ماه اداره کار ما وارفته

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۵ ۱۱:۴۱

سیر از گرسنه خبر نداره سه ماه از سال گذشته هنوز میزان افزایش حقوق خبری نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۵ ۱۴:۲۷

الان سه ماهه منتظر اعمال افزایش حقوق هستیم پس تا کی باید منتظر بمونیم چرا دولت در حق ما ظلم میکنه

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۵ ۱۹:۵۵

مااصلا نخواستیم مردموسرکارگذاشتید

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۶ ۱۱:۰۸

ی فکری ب حال این قشر ضعیف کنید بسه دیگه کوه میخواید جا ب جا کنید مگه! کشوری و لشگری ک وضع بهتری دارن زود تصمیم گیری شد براشون..