• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99032515807
  • خبرنگار : 71620

نماینده بجنورد: مجلس باید مانع بی عدالتی و فساد شود

نماینده بجنورد: مجلس باید مانع بی عدالتی و فساد شود

نماینده مردم بجنورد در مجلس یازدهم با بیان اینکه «اجرای عدالت فقط بر عهده دستگاه قضایی نیست»، گفت: مجلس با نظارت صحیح و تصویب و اصلاح قوانین بر محور عدالت و دولت در مقام اجرای این قوانین باید فعالیت کند.

به گزارش ایسنا، علی جدی در جلسه علنی  امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: عدالت از مهمترین صفات خداوند است و هیچ پیامبر و معصومی انتخاب نشد مگر برای هدایت و اجرای عدالت ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه به خاطر اقداماتی در زمینه اجرای عدالت باید بگویم که اجرای عدالت فقط به عهده دستگاه قضایی نیست، مجلس شورای اسلامی می‌تواند با نظارت درست و تصویب و اصلاح قوانین بر محور عدالت فعالیت کرده و دولت در مقام اجرا قوانین را سرلوحه کار خود قرار دهد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس یازدهم با استناد به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری بر مطالبه عدالت در این بیانیه تاکید کرد و گفت: با این بیانیه حجت بر همه کارگزاران نظام تمام شد، لازم است هیات رئیسه مجلس این بیانیه را مد نظر قرار دهد، این مجلس است که باید مانع بی عدالتی و فساد شود.

جدی افزود: توجه به حقوق عمده مردم، تضمین کننده خشنودی خداوند کریم و رفع محرومیت و رضایتمندی مردم به ویژه ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب یعنی محرومین و مستضعفین خواهد شد.

وی با اشاره به بعثت پیامبر در 40 سالگی و برگزیده شده حضرت علی (ع) در 33 سالگی به توجه قرآن به جایگاه جوانان تاکید کرد و گفت: نسل جوان و مومن انقلابی و متاثر از آموزه‌های قرآن و متاثر از هدایت‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری رسالتی عظیم بر عهده دارند. مسئولیت وقتی سنگین‌تر می‌شود که رهبری می‌فرماید عدالت مورد نظر جمهوری اسلامی برتر از اینها است و چشم امید ایشان به جوانان است.

نماینده بجنورد در مجلس یازدهم، گفت: نیکو نیست در چله دوم انقلاب کشور دارای عدالت آموزشی، معیشتی و شغلی نباشد و شاهد رانت و فساد در بدنه دستگاه‌ها باشیم. به منظور زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند نسل جوان و مجهز به دانش و با انگیزه است. این مهم محقق نخواهد شد مگر زمانی که جوانان به خودباوری برسند و صاحبان تجربه به آنها اعتماد کرده و به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویند.

جدی در پایان سخنان خود با ارائه داده‌هایی در مورد استان خراسان شمالی از رئیس‌جمهور خواست که مصوبات سفر سال گذشته را پیگیری کرده و به مشکلات استان رسیدگی کنند.

وی همچنین با اشاره به سفر گذشته مقام معظم رهبری به خراسان شمالی از رهبر انقلاب دعوت کرد که بار دیگر به خراسان شمالی سفر کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha