• یکشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99032516137
  • خبرنگار : 30054

بانک‌ها چگونه می‌توانند خدمات به مشتریان خود را ارتقاء دهند؟

بانک‌ها چگونه می‌توانند خدمات به مشتریان خود را ارتقاء دهند؟

راه‌حل‌های ویدئویی هوشمند به بانک‌ها کمک می‌کند تا از جهات مختلفی امنیت خود را بهبود ببخشند. ولی این راه‌کارها فقط به امنیت ختم نمی‌شوند. بلکه به کمک دوربین‌های نظارتی می‌توان تجربیات عالی برای مشتریان ایجاد کرد و میزان وفاداری آن‌ها را به بانک‌ها افزایش داد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام فرافن مارکت، استفاده از این راه‌حل‌ها فقط به شناسایی افراد ناشناسی که پشت پیشخوان یا دستگاه خودپرداز قرار دارند ختم نمی‌شود. بلکه این ویدئوهای هوشمند بینش جدیدی در مورد نحوه‌ی استفاده مشتریان از خدمات شعب داده و موجب بهبود سطح خدمات کارمندان خواهد شد.

با اینکه بیشتر معاملات امروزی به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود ولی تقریباً همه مشتریان بانک ‌ها هنوز هم برای برداشت وجه نقد و انجام معاملات دیگر از طریق پیشخوان بانکی یا دستگاه خودپرداز به شعب مراجعه می‌کنند.

درمیان معاملاتی که اکثراً به‌ صورت موفق انجام می‌شود، استثنائاتی هم وجود دارد که گاهی باعث دردسر و هزینه‌های قابل‌توجهی برای بانک‌ها یا مشتریان می‌شود.

به‌عنوان‌مثال در مورد دستگاه‌های ATM می‌توان گفت که شکایات مختلفی از مشتریان در هنگام استفاده از آن‌ها به بانک می‌رسد از قبیل بلعیدن کارت یا عدم ارائه رسید یا تراکنش‌های ناموفق. به‌علاوه دستگاه‌های خودپرداز از نظر کلاهبرداری و سرقت هم آسیب‌پذیر هستند. از دزدیدن شماره کارت‌ها گرفته تا انجام معاملات غیرقانونی در پیشخوان‌ها.

ارائه نتایج بهتر به بانک‌ها و مشتریان

محصولات هایک ویژن از جمله فناوری‌های نظارت تصویری هوشمندی هستند که در بهبود تجربه‌های مشتری و کاهش خطرات امنیتی بانک‌ها نقش به سزایی ایفا می‌کنند.

سیستم‌های نظارتی هایکویژن نه تنها تصاویر شفاف از افراد پشت دستگاه خودپرداز و کیفیت معاملات ارائه می‌دهند، بلکه به شناسایی کلاهبرداری و سرقت احتمالی نیز کمک می‌کنند.

به علاوه تکنولوژی‌های پیشرفته ویدئویی این شرکت از ویدئوهای ضبط‌شده داده‌های مفید دیگری نیز استخراج می‌کند که به بانک‌ها در شناسایی دقیق تهدیدات امنیتی و یا ارائه خدمات بهینه‌تر به مشتریان یاری می‌رساند.

تبدیل داده‌های ویدئویی به بینش‌های تجاری

همان‌طور که گفته شد در حالی‌ که فیلم‌های دوربین‌ های مداربسته می‌توانند مزایای مشخصی برای امنیت و خدمات به مشتری به ارمغان بیاورند، همچنین می‌توانند بینش‌های جدیدی با بانک‌ها بدهند تا بتوانند موفقیت‌های آینده خود را بهبود و تداوم ببخشند.

به‌عنوان‌مثال، فناوری شناسایی صف که در دوربین‌های مداربسته هایک ویژن گنجانده شده است می‌تواند برای ایجاد هشدار در زمان‌هایی که صف‌ها طولانی می‌شوند مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه کارکنان شعب می‌توانند پیشخوان‌های جدیدی باز کنند یا در صورت امکان فضای خودپرداز جدیدی را اضافه کنند.

همچنین با تکنولوژی شمارش افراد می‌توان برای دیدن مناطقی از شعب که بیشترین بازدید مشتری را دارند استفاده نمود تا بتوان تبلیغات و اطلاعات را به‌صورت مؤثرتری به مشتریان نمایش داد.

اگر رویه‌های هوشمند بانکی را هم در نظر بگیریم، به کمک نظارت تصویری هوشمند هایک ویژن می توان اطمینان حاصل کرد که خدمات دیجیتالی در دسترس مشتریان قرار دارد و در نهایت نیز به بانک‌ها کمک می‌کند تا ترافیک درون شاخه‌ای خود را کاهش و بازده عملیاتی خود را افزایش دهند.

برای ارتباط بیشتر با کارشناسان سیستم‌های نظارتی و امنیتی می‌توانید به آدرس www.farafan-market.com مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۴۳۶۸۵ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha