• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۷
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99032616550
  • منبع : شهرداری تهران

بازگشایی و فعال سازی کامل فضاهای مختص زنان تا دهه کرامت

بازگشایی و فعال سازی کامل فضاهای مختص زنان تا دهه کرامت

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از بازگشایی و فعال سازی کامل مجموعه‌های شهربانو، شهردخت و بوستان های بانوان، تا زمان آغاز دهه کرامت خبر داد.

به گزارش ایسنا، زهرا بهروزآذر مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اشاره به شروع به کار تدریجی مجموعه های شهربانو، شهردخت و بوستان بانوان اظهار داشت: در زمان تعطیلی مجموعه ها اقدامات لازم در خصوص نگهداشت، فعال سازی و استانداردسازی مجموعه ها از جمله؛ تعمیر و راه اندازی سیستم گرمایشی- سرمایشی، رنگ آمیزی فضاها، استانداردسازی بخش های مختلف استخر، سرویس کلیه تاسیسات موتورخانه ها، رسیدگی به فضای سبز و تعمیر بخش های مختلف مجموعه انجام شد. 

وی در ادامه به غربالگری کارکنان شاغل در بوستان های بانوان پیش از بازگشایی بوستان ها اشاره کرد و گفت: بوستان های بانوان همزمان با اعلام سازمان بوستان ها و فضای سبز، از هفته سوم اردیبهشت ماه و پس از ضدعفونی مجدد تمامی قسمت ها با رعایت نکات فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شده و شروع به فعالیت کردند.

مجموعه های شهربانو و شهردخت نیز با ابلاغ پروتکل های ستاد ملی مبارزه با کرونا با اخذ کد بهداشتی از طریق سامانه salamat.gov.ir و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی شخصی بازگشایی شدند و در حال فعالسازی واحدها می باشند که تا دهه کرامت به طور کامل تمامی بخش‌ها فعال و آماده پذیرایی از  بانوان و دختران شهروند خواهد بود.

 مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بانوان شهروند نیز با همراه داشتن لوازم بهداشتی موردنیاز شخصی و رعایت  فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند از امکانات مجموعه های شهربانو، شهردخت و بوستان های بانوان استفاده نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، بهروزآذر در ادامه از بازگشایی استخر روباز در بوستان‌های بانوان مناطق 3، 16 و 19 و پیست سوارکاری بوستان بانوان منطقه 19 «شهربانو ولایت» خبر داد و افزود: تا پایان دهه کرامت با بازگشایی تمامی واحدها از جمله پیست دوچرخه سواری، پیست سوارکاری، ترامپولین، سالن های ورزشی چندمنظوره، کارتینگ اتومبیلرانی، زمین‌های تنیس و بدمینتون، بسکتبال، والیبال روباز و ... قصد داریم بخشی از اثرات نامطلوب کرونا بر دختران و بانوان تهرانی را کاهش دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha