• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99032616732
  • خبرنگار : 50084

فلاح: ٩٠ درصد قراردادهای آویژه پرداخت شد

فلاح: ٩٠ درصد قراردادهای آویژه پرداخت شد

ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت پارسا گفت: با دستور هنرور، مالک باشگاه یک قسط دیگر بازیکنان و کادرفنی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا پرداخت شد تا مجموع پرداختی‌های این باشگاه به سقف ٩٠ درصد برسد.

جعفر فلاح در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیم آویژه‌صنعت پارسا، تنها نماینده بسکتبال خراسان رضوی در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال کشور اظهار کرد: طبق تصمیم هیئت مدیره و دستور مالک باشگاه علاوه بر پرداخت تا سقف ٩٠ درصد به اعضای تیم، مقرر شد الباقی قراردادها هم به زودی پرداخت و تسویه حساب کامل انجام شود.

وی در خصوص شرایط باشگاه برای فصل جدید گفت: برنامه ها و سیاست‌های باشگاه از قبل مشخص شده اما منتظر تصمیم فدراسیون بسکتبال هستیم تا برنامه‌های تمرینی و سایر امورات تیم را برای فصل جدید آغاز کنیم، هرچند با توجه به شرایط اقتصادی ویژه‌ای که همه بخش‌های اقتصادی را درگیر کرده، شرایط مشکل‌تر از قبل شده اما قطعا اعضای هیئت مدیره و مالک باشگاه حمایت های لازم را برای فصل جدید انجام خواهندداد.

مدیرعامل باشگاه آویژه صنعت ضمن تشکر از مسئولان شهری و استانی بابت حمایت از تیم آویژه‌صنعت گفت: پس از دوری چندین ساله استان از لیگ برتر بسکتبال کشور، تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا توانست در دو فصل گذشته با حضور در لیگ برتر،  نماینده‌ای شایسته و بدون حاشیه برای استان باشد و به زعم کارشناسان در فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست شور و نشاط را برای اهالی بسکتبال استان به ارمغان بیاورد که البته قطعا این حضور آبرومندانه حاصل حمایت و همدلی بود.

جعفر فلاح رشد ورزش حرفه ای و قهرمانی را منوط به تشویق بخش خصوصی و حامیان مالی دانست و افزود: در شرایط فعلی یافتن حامی مالی و اشخاصی که راغب باشند تا در ورزش هزینه کنند بسیار سخت است پس امیدوارم مسئولان محترم استان قدر چنین اشخاصی را بیش از گذشته بدانند و با حمایت به موقع باعث افزایش انگیزه بیشتر این عزیزان برای رشد و تعالی ورزش استان و در نهایت ایجاد شور و نشاط در جامعه شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha