• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99032617022
  • خبرنگار : 71616

مشکل واریز وجه پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو برطرف شد

مشکل واریز وجه پیش‌خرید محصولات ایران‌خودرو برطرف شد

در حالی که تعداد زیادی از مشتریان ایران‌خودرو در واریز وجه طرح‌های فروش‌فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله به مشکل خورده و موفق به واریز وجه نشده‌اند، ایران‌خودرو اعلام کرد که مشکل فوق مربوط به سیستم بانکی بوده که در این راستا هماهنگی‌های لازم با وزارت صمت و بانک‌مرکزی انجام شده و تازه‌ترین پیگیری‌ها حاکی است که مشکل برطرف شده است.

به گزارش ایسنا، تعداد زیادی از مشتریان ایران‌خودرو که در طرح‌های فروش اخیر این شرکت برنده قرعه‌کشی شده‌اند در تماس با ایسنا، از بروز مشکل در واریز وجه‌ شکایت داشتند.

بسیاری از مشتریان در رسته مشتریانی بوده‌اند که در لیست رزوی‌های فروش‌فوق‌العاده قرار داشته و تا ساعت ۱۶ روز گذشته(یک‌شنبه ۲۵ خردادماه) مهلت واریز وجه داشته‌اند. این مشتریان اغلب باتوجه به سقف ۵۰ میلیون تومانی واریز وجه در یک روز، مبلغ ۵۰ میلیون تومان اولیه را واریز و پرداخت الباقی را برای ۲۴ ساعت بعدی در نظر گرفته بودند، اما روز گذشته علیرغم تلاش‌های بسیار برای تکمیل‌وجه با مشکل روبه‌رو شده‌ و با پیام " کد ملی و شماره کارت مطابقت ندارد" مواجه شده بودند. این مشتریان کارت‌های مختلف، درگاه‌های مختلف و حتی درگاه‌هایی که سامانه امتا برای واریز وجه تعیین کرده بود را هم امتحان کردند اما گویا واریز وجه انجام نمی‌شد.

اقدامات این مشتریان از سوی نمایندگی‌های ایران‌خودرو نیز بی‌نتیجه مانده بود. در نهایت ساعت ۱۶ روز گذشته مهلت تکمیل‌وجه برای مشتریان رزروی منتخب طرح فروش‌فوق‌العاده تمام شد و این مشتریان در تکمیل وجه ناکام ماندند و به همین دلیل نگران از دست دادن خودرو خود شدند.

این در حالی است که پیام عدم تطابق کارت ملی و شماره بانک در حالی بوده است که مشتری با همان کارت روز شنبه (۲۴ خرداد) ۵۰ میلیون تومان اولیه را واریز کرده و مبلغ در حساب ایران‌خودرو نشسته است اما برای واریز الباقی مبلغ موفق به واریز نشده و خطا دریافت کرده‌اند.

از سوی دیگر روز شنبه (۲۴ خردادماه) مراسم قرعه‌کشی‌ طرح پیش‌فروش‌ یکساله ایران‌خودرو انجام و اسامی منتخبان مشخص شد. آنان از صبح روز یکشنبه (۲۵ خرداد) به مدت ۷۲ ساعت برای واریز وجه فرصت داشتند ولی با همین مشکل مواجه شدند. این مشتریان هم نگران هستند که نتوانند در مدت تعیین شده مبلغ را واریز کنند و خودرو را از دست بدهند؛ زیرا در صورت عدم واریز وجه در مقرر، به صورت اتوماتیک خودرو به مشتریان منتخب در لیست رزروی‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

در پیگیری این موضوع از ایران خودرو، این شرکت وجود این مشکل از روز گذشته (یکشنبه) را تایید و به ایسنا اعلام کرد که اختلال ایجاد شده مربوط به بانک بوده است. این شرکت افزود که مشکل با هماهنگی وزارت صمت و بانک مرکزی حل شده است؛ لذا مشتریان نگرانی از اتمام زمان ثبت‌نام و عدم واریز وجه نداشته باشند.

پیگیری‌های ایسنا برای اطلاع از جزئیات این موضوع در حال انجام است و به محض کسب اطلاعات تکمیلی، اخبار آن را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۶ ۱۸:۴۰

پیگیری کنین لطفا همین مشکل برای ما هم هست وقتی نداریم باید چیکار کرد اخه...چرا مردم اذیت میکنن اخه

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۷ ۱۱:۵۵

سلام این پیام نوشتم بلکه شاید شما درد مارو به گوش خودرو سازان مسولان برسونین روز پنج شنبه با ما تماس گرفتن که شما برنده رزروی ایران خودرو هستین مام چن سال کار کردیم تایه پس اندازی جمع کردیم یه مقدارطلا فروختیم باهزار منت از آشناها پول قرض گرفتیم که بلکه صاحب ماشین بشیم شنبه صب زود۵۰میلیون به حساب ایران خودرو واریز کردیم ولی از همان ساعت امکان انتخاب نمایندگی در ایران خودرو غیر ممکن بود تا ساعت۱۴روز یکشنبه که نمایندگی رو انتخاب کردیم دوباره امکان واریزوجه غیرممکن بود با همون کارت که سامانه امتا ثبت شده و۵۰میلیون تومن ریختیم خطا میداد که باکارت ملی مطابقت ندارد به خدا قسم با این وضع کاری نزدیک ۱۰میلیون تومن از این اتفاق ضرر دیدم توروخدا اگه امکانش هست صدای مارو به گوش مسولین برسونین ماکه هیچ کس جوابگومون نیست

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۹ ۰۰:۱۰

چه حرفی است که می زنند کجا مشکل حل شده اصلا هم حل نشده بیایندجای ما بنشینند تابفهمندچگونه مشکلاتی درپرداخت وجه داریم

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۴ ۱۳:۰۹

امروز 23 تیر ماه 99 باز هم این مشکل که از اسفند 97 وجود داشته داره. تماس میگیریم با ایران خودرو بعد کلی انتظار تماس میگن مشکل درگاه بانکیه. با درگاه سداد تماس میگیریم میگه مشکل از سامانه امتا هست. با امتا تماس میگیریم بعد 20 دقیقه میره روی دو نفر در صف انتظار بعد واسه همیشه همین میمونه تا قطع کنی. باحال نیست؟ در ضمن توی سامانه امتا هم هیچ کاری نمیشه کرد . هر کاری کنی خطا میده فقط.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۴ ۱۵:۰۶

در ادامه موفق شدیم با امتا تماس بگیریم میگه ما هیچ همکاری با ایران خودرو نداریم خودروتونو از ایران خودرو دارین میخرین پس از خودشون مشکل رو بخواین حل کنن. با این حساب خریدی انجام نمیشه

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۴ ۱۵:۳۹

منم همین مشکل دارم میگه کد ملی با کارت بانکی تطابق نداره موندم چیکار کنم در صورتی که سایت امتا و هم ایران خودرو همین کارت بانکی ثبت شده است لطفا یکی راهنمایی کنه

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۱۷:۱۹

سلام موقع پرداخت وجه تو سایت ایران خودرو درگاه (سامان کیش - حساب تجارت رو امتحان کنید ). برا من پرداخت شد

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۵ ۱۷:۳۵

ممنون از آقای سیدعلی بنده هم این مشکل رو داشتم که نظر شما را خواندم و امتحان کردم و کار من هم درست شد.خداوند خیر و سلامتی به زندگیتون بده

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۶ ۱۳:۵۶

با سلام متأسفانه این مشکل برای بنده هم پیش آمده امشب زمانش تموم میشه نمیدونم چی کار باید کنم

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۸ ۰۵:۵۷

آقا مشکل هنوز حل نشده

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۱

بخدا پول تو حسابم هستش از بانک سال نشد بزنم رفتم رفاه اونجا هم نشد گناه من چیه سیستم های بانکی مشگل داره خواهشا تمدید کنید یکی دو روز هم تا یه خاکی تو سرمون بریزیم

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۲۰ ۱۴:۵۷

من 6 روزه درگیرم هر کاری میکنم نمیشه امروز اخرین فرصت هستش میزنه عدم تطابق کارت ملی و پذیرنده در صورتی که همه چی درسته...

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۵ ۱۶:۱۷

این مشکل رو با تطبیق دادن تمام اطلاعات کارت بانکی و اطلاعات کاربری ایران خودرو با خودتون برطرف کنید.شماره تلفن همراهی که به ایران خودرو میدید باید حتما به نام خودتون باشه و شماره کارت هم باید به همون خط متصل باشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۵ ۱۷:۲۲

هنوز بعد از 2ماه مشکل برطرف نشده و من در طرح شهریور 99 این مشکل رادارم.و در تماس ها ایرانخودرو میگه از بانک پیگیری کن و بانک میگه مشکل ایران خودرو هستش.والا خسته شدم و اگر پول را نریزیم تا 2سال هم اجازه شرکت در قرعه کشی های مجدد را نداریم

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۵ ۱۸:۵۲

سلام وقت بخیر برای قرعه کشی مرداد ماه هم هنوز هم همین مشکل وجود داره چیکار باید بکنیم

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۱۶ ۱۶:۴۴

be khodakharabe irad dare hishkiyam gardan nemigire alan bayad chi ka konam

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۳:۳۳

این مشکل در حال حاضر برای بنده وجود دارد و تا فردا مهلت پرداخت دارد بانک هم مراجعه کردم و می گویند اط سمت بانک مشکلی وجود ندارد

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۱۵:۲۱

دوستان منم همین مشکل داشتم اول بانکمو عوض کردم یا ملی باس باشه یا سپه دوم با درگاه سامان کیش پرداخت کنید مشکل من حل شد

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۰۸:۲۳

سلام من زنگ زدم بانک مرکزی گفت شماره موبایل کارت بانکی بنام باشه و با ایرانودرو هم یکی باشه و پیشنهاد میکنم بانک ملت بزنید اگه نشد سقف برداشت رو هم به بانک بگید بیشتر کنه بالای 50میلوین کنه جدیدا 100 به بالا

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۰۹:۲۴

سلام من زنگ زدم بانک مرکزی گفت شماره موبایل کارت بانکی بنام باشه و با ایرانخودرو هم یکی باشه و پیشنهاد میکنم بانک ملت بزنید اگه نشد سقف برداشت رو هم به بانک بگید بیشتر کنه بالای 50میلوین کنه جدیدا 100 به بالا

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۶ ۱۸:۳۸

به نظر ایرانخودرو قصد فروش خودرو نداره و فقط مردم را سر کار گذاشته به بانک مراجعه میکنم میگن مشکل از یرانخودرو است و با ایرانخودرو تماس میگیرم میگن مشکل از درگاه و سیستم بانکی؟!!

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۷ ۱۲:۳۰

سلام. تاریخ 27 شهریور 99. هنوز این مشکل وجود داره. من باهمه جا تماس گرفتم و تمام اطلاعاتم درسته. تمام مواردی که دوستان توی کامنتها گفتند رو چک کردم همه درسته. هیچکس پاسخگو نیست. اگر واقعا خبرنگاری هستید که به فکر مردمید پیگیری کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۷ ۲۱:۴۸

سلام هنوز مشکل بر طرف نشده ، همه زندگیم رو فروختم که ثبت نام کنم پیغام عدم تطابق شماره کارت ملی میده متاسفانه ، بانک میگه مشکل از ما نیست ایران خودرو هم میگه اشکال از بانکه ، دستمم به هیچ جا نمیرسه ... خدایا چیکار کنم فرصتمم تمومخ

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۷ ۲۳:۳۰

سلام من تا این ساعت که پیام میدم مشکلم حل نشده برای ثبت نام شهریور لطفا یک نفر بیاد پاسخگو باشه این مشکل از اول سال تا الان بوده و حل نشده مث من خیلی ها هستن یک نفر پاسخگو نیس به کجا باید مراجعه شه برای حل این مشکل نه بانک جواب میده نه ایران خودرو لطفا پیگیری کنید وضعیت امثال ما که تعدادشون کم هم نیس مشخص بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۱ ۰۰:۱۳

راه حل عدم تطابق کارت ملی با کارت بانکی. با درگاه صنعت و معدن (پارسیان) پرداخت کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۰۹:۴۸

من همین مشکل را داشتم، یک پیرینت از قسمت اطلاعات پروفایلم گرفتم و یکپیرینت از خطای بانکی، رفتم بانک،با هزار التماس نشون رییس بانک دادم، خودش نشست پشت سیستم، گفتند شماره موبایلی که تو ایران خودرو اعلام کردی با این شماره موبالی که اس.ام.اس پرداخت و دریافت بانکت میاد فرق میکنه، اصلاحش کرد، و به راحتی واریز کردم.

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۱:۲۴

به من هم هنگام ثبت واریز وجه مشکل داشتم شماره همراهی که در پروفایل دارید باید به اسم خودتون باشه. در قسمت ویرایش پروفایل شماره همراهی را بنویسید که به اسم خودتون مشکلتون حل میشه.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۱ ۲۰:۴۲

سلام.مشکل من هم بود و دو روز گیرش بودم تا بالخره با حذف رمز پویا و گرفتن دوبارش درست شد.

avatar
۱۳۹۹-۱۱-۲۵ ۱۳:۵۰

مشکل بنده هم عدم تطابق شماره کارت با کد ملی بود که درگاه بانکی رو عوض کردم و با درگاه بانک تجارت - کیش امتحان کردم و انجام شد.

avatar
۱۳۹۹-۱۲-۰۷ ۱۰:۲۳

با کارت بانک مهر ایران میشه انتقال وجه داد؟

avatar
۱۴۰۱-۰۳-۱۵ ۱۷:۳۹

با کارت حساب میشه واریز کرد؟

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۲ ۲۲:۲۷

با سلام : از زمانی که برنده شدیم برای واریز وجه این پیغام میده خطا:واریز وجه نامشخص است لطفا با تیم پشتیبانی تماس حاصل شود کسی میدونه باید چیکار کنم. البته با تیم پشتیبانی تماس گرفتم ولی جوابی ندادن.