• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99032717471
  • خبرنگار : 50210

معاون استاندار مرکزی:

گلایه‌های مردمی با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود

گلایه‌های مردمی با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود

ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: با توجه به وجود برخی نقدها به جامعه پزشکی، گلایه‌های مردمی جمع‌بندی شود و با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود تا تعامل سازنده شکل گیرد و به راهکارهای مشترک دست یابیم.

بهروز اکرمی ۲۷ خردادماه  در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه در جامعه ای که به شان و منزلت بزرگان و نخبگان بی توجهی شود، همگان متضرر می‌شود، افزود: همه مسئولان باید به گونه‌ای رفتار کنند که شان و منزلت بزرگان جامعه حفظ شود تا نخبگان بازتولید شوند، در غیر این صورت جامعه در نقطه‌ای به بن بست می‌رسد.

وی گفت: هر ایرانی برای دوام این جامعه باید در مسیر ارج نهادن به بزرگان خود گام بردارد.

اکرمی خطاب به اعضای سازمان نظام پزشکی استان بیان کرد: مشکلات جامعه در هم تنیده شده و حال عمومی و علائم حیاتی جامعه خوب نیست، این اتفاق دلایل مختلفی دارد که باید شناسایی و رفع شوند و قطعا در هم تنیدگی مشکلات چیزی از مسئولیت‌های ما کم نمی‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی در ادامه با اشاره به برخی مشکلات حوزه بهداشت و درمان و نقدهای پزشکان به این موضوع بیان کرد: موضوع تعیین تعرفه پزشکان بخشی از مسئله است که از عهده استان خارج است، اما می‌توان نقطه نظرات را به مجموعه دولت منتقل کرد.

وی اظهار کرد: مجموعه اداره کل امور مالیاتی باید نشست تخصصی با جامعه پزشکی و نظام پزشکی داشته باشد تا وضعیت مالیات پزشکان تشریح شود و با توجه به اینکه هر روز آیین‌نامه‌ها و ضوابط تغییر می‌کند، آگاهی بخشی به پزشکان صورت گیرد تا مشخص شود که پزشکان برای پرداخت مالیات باید چه مسیری را طی کنند، همچنین مباحث و نقدهای پزشکان در خصوص نوع برخورد کارشناسان مالیاتی با پزشکان نیز بررسی شود.

اکرمی با اشاره به برگزاری نشست با بیمه‌ها برای رفع مشکلات موجود در این حوزه افزود: با توجه به وجود برخی نقدها به جامعه پزشکی، گلایه‌های مردمی جمع‌بندی شود و با جامعه پزشکی در میان گذاشته شود تا تعامل سازنده شکل گیرد و به راهکارهای مشترک دست یابیم.

معاون استاندار بیان کرد: در روزهای کرونا مردم بیشتر به جایگاه والای پزشکان و کادر درمان پی بردند و در موضوع بازرسی نیز تلاش خواهد شد که شان و جایگاه پزشکان حفظ شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha