• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99032717659
  • خبرنگار : 50223

با حضور رئیس فدارسیون اسکی کشور،

رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران، در مجمع انتخابات هیات اسکی استان زرافشان سکاندار هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

سید محمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مجمع گفت: برای ارتقاء پیست اسکی کاکان یاسوج تلاش های خوبی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه عده ای بر سر پیست اسکی کاکان یاسوج بلا آورده بودند، گفت: بیشتر تجهیزات و امکانات پیست به سرقت رفته بود، بعنوان مثال لاستیک های گران قیمت تو پُر دستگاه پیست کوب را سرقت کردند و لاستیک مزدا بجای آنها کار گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در گذشته اسکی یکی از رشته‌های فعال بود که زیرساخت‌های خوبی هم داشت که بعد از ورود دوباره به عنوان مدیرکل به استان و دیدن وضعیتی که برای اسکی درست شده بود اشک در چشمان ما حلقه زد.

علوی با اشاره به سرقت‌های ناجوانمردانه در اسکی استان تصریح کرد: همه وسایل اسکی استان را با خود بردند و حتی به کابل‌هایی که به دردشان نمی‌خورد رحم نکردند و ‌همه را تکه تکه کردند.

وی ادامه داد: آن‌ها حتی به لامپ‌ها رحم نکردند لامپ‌ها را هم شکستند و درب و دیوار سالمی برای آن جا باقی نگذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از این که چنین اقداماتی‌ در پیست اسکی کاکان باعث نابودی اسکی استان شد، عنوان کرد: آن‌ها حتی به آچار فرانسه هم که در آن جا برای تعمیر وسایل بود رحم نکردند و دزدیدند و حتی لاستیک‌های جلوی برفکوب را خارج کرده و به جای آن لاستیک خودروی مزدا جا گذاشتند.

علوی اظهارکرد: بدتر از همه این که با همه مشکلاتی که وجود داشت و بدخواهان این بلا را بر سر پیست اسکی آورده بودند در فضای مجازی بعضی‌ها حرف‌هایی زدند که آن‌ها را تنها به خدا واگذار می‌کنم.

وی بیان کرد: اما با همه ظلمی که به اسکی کردند بیکار ننشستیم و به همت افرادی مثل اسدپور و همکاری مسوولان استانی از جمله استاندار کار را شروع کردیم و اکنون زیرساخت‌ها در پیست اسکی کاکان دوباره آماده شده است.

علوی اظهارکرد: طی دو سه سال اخیر اقدامات خوبی و قابل تقدیری انجام شده که امیدواریم این روند در دوره مدیریت جدید هیئت ادامه داشته باشند.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زیرساخت های خوبی در زمینه ورزش اسکی در استان داریم، تصریح کرد: استعدادیابی صورت گیرد و علاوه بر اسکی در برف به سایر رشته ها نیز پرداخته شود. باید از هم اکنون برای فعال شدن بیش از پیش پیست اسکی کاکان یاسوج در فصل پاییز و زمستان برنامه داشته باشیم.

علوی با بیان اینکه این استان با داشتن استعدادهایی در زمینه ورزش اسکی می تواند در کشور حرف برای گفتن داشته باشد، عنوان کرد: دنبال میزبانی مسابقات قایقرانی و هاکی ملی و بین المللی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم چراکه ظرفیت های لازم را در این زمینه داریم.

همچنین "حمید زرافشان"، رئیس جدید هیئت اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ان شاء الله بتوانیم با تعامل با ورزش و جوانان استان و فدراسیون اسکی کشور ورزش اسکی استان را به جایگاه واقعی اش برسانیم.

وی ایجاد نشاط و شادابی در این رشته، تعامل با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، بسط، توسعه و گسترش این رشته با برگزاری کلاس‌ها و کارگاه های استعدادیابی، تعامل با آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها، برگزاری جشنواره‌های ورزشی و برفی، شرکت در مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران، توسعه زیرساخت ها، برگزاری مسابقات در رده سنی مختلف در استان، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان را از مهمترین برنامه های خود برای توسعه ورزش اسکی استان عنوان کرد.

گفتنی است که تعداد اعضای این مجمع ۱۶ نفر بود که ۲ نفر غایب و ۲ نفر نیز حق رأی دادن نداشتند.

این مجمع دو داوطلب داشت که قبل از رای گیری " امید مدحتی" یکی از داوطلبان تصدی این هیات انصراف داد.

پس از رأی گیری "حمید زرافشان" از مجموع ۱۲رأی مأخوذه با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیأت اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

در این مجمع انتخاباتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، "حمید زرافشان" با کسب تمام ۱۲ رای ماخوذه برای مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

حمید زرافشان با مدرک تحصیلی کارشناس ارشد فیژیولوژی، داور ملی لیگ برتر فوتبال کشور، رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد و معاونت سلامت و تندرستی سازمان آموزش و پرورش استان را در کارنامه دارد.

در این نشست با اهدا لوح تقدیر از زحمات "علی اسد پور"، سرپرست این هیات تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۷ ۱۶:۱۷

باسلام انشالله حاج زرافشان عزیز موفق و پیروز و سربلند باشید حاجی لیاقتش داره و به مراتب و درجات بالاتربرسد

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۷ ۲۳:۰۰

درود بر استاد رزافشان