• سه‌شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99032717740
  • خبرنگار : 50223

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران:

میزبانی بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در دستور کار داریم

میزبانی بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را در دستور کار داریم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران گفت: میزبانی مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان را در دستور کار داریم.

سید عبدی افتخاری، در این مجمع انتخاباتی ضمن تشکر از روسای قبلی هیئت اسکی استان گفت: اصحاب رسانه و ورزش همیشه در کنار هم هستند، این دو قشر وقت نمی شناسند و با عشق و علاقه کار می کنند.

وی خطاب به رئیس جدید هیئت اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:با برنامه ریزی می توانید در عرصه ملی حضور یابید، به استعدادیابی نگاه ویژه داشته باشید، از همه سلایق استفاده کنید و کمیته ها و هیئت رئیسه را تشکیل دهید.

افتخاری با بیان اینکه ورزش اسکی با دلسوزی، عشق و وقت گذاشتن به توسعه می رسد، اظهارکرد: باید برای اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش تلاش شود و در صورتی که این هیئت برنامه محور باش، حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: در هیئت اسکی این استان هدف گذاری شود و منتظر "بارک الله" دیگران نباشید بلکه برای رضای خدا و رضایتمندی مردم گام بردارید. اسکی استان با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان ساماندهی شود و انرژی این هیئت را بر روی اسکی بازان زیر ۱۲ سال بگذارید.

افتخاری تصریح کرد: ۲۵پیست اسکی در سطح کشور داریم که ۱۶ استان فعال بودند و پیست اسکی استان لرستان در شهرستان الیگودرز در حال فعال شدن است.

وی با بیان اینکه امسال فعالیت‌های سال قبل را پیگیری خواهیم کرد و فصل سنگینی را در سال ۹۹ داریم، ادامه داد: میزبانی مسابقات جوانان و نوجوانان آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان را در دستور کار داریم.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امسال همچنین المپیاد استعدادهای برتر اسکی کشور برگزار خواهد شد و نخبگان انتخابی به کمپ اسکی سوئیس جهت آموزش اعزام می شوند.

افتخاری تاکید کرد: ان شاء الله که با همکاری استان کهگیلویه وب یوراحمد بتوانیم دو رویداد ورزش اسکی را در این استان برگزار کنیم تا توانمندی‌های استان نمود بیشتر پیدا کند و اسکی استان به دوران شکوفایی خودش برگردد.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: ۲۰ تا ۲۵ هزار نفر ورزشکار بیمه شده اسکی در کشور داریم که از این تعداد ۵۰۰ نفر ورزشکار حرفه ای هستند.

گفتنی است که در این مجمع انتخاباتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد، "حمید زرافشان" با کسب تمام 12 رای ماخوذه برای مدت چهار سال بعنوان رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد همچنین با اهدا لوح تقدیر از زحمات "علی اسد پور"، سرپرست این هیات تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha