• جمعه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۹:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99033018985
  • خبرنگار : 50223

کوهنورد مصدوم در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران جان باخت

کوهنورد مصدوم در اطفای آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران جان باخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جان باختن کوهنوردی که در جریان آتش سوزی جنگل‌های دیل گچساران به شدت دچار سوختگی شده بود، خبر داد.

وحید محمدی تبار در گفت‌گو با ایسنا ضمن تسلیت در گذشت این کوهنورد جوان افزود: البرز زارعی کوهسرک ۳۸ ساله که در جریان مهار و اطفای آتش سوزی‌های اخیر منطقه دیل در ارتفاعات گچساران دچار سوختگی شدید شده بود عصر روز جمعه ۳۰ خردادماه، جان باخت.

به گزارش ایسنا، زارعی بعد از مصدومیت ابتدا به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد، اما بعد از عیادت استاندار کهگیلویه و بویراحمد، جهت ادامه روند درمان با بالگرد اورژانس یاسوج به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شده بود.

به گزارش ایسنا، البرز زارعی که به عنوان نیروی داوطلب برای مهار آتش‌سوزی رفته بود در هنگام خاموش کردن آتش دچار سوختگی شدید شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۳۰ ۲۰:۴۴

ایشون باید شهید اعلام بشه

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۳۰ ۲۱:۵۶

قابل توجه استاندار و کسانی که فکر میکنن مرغ همسایه غازه..اینا به توانمندی نیروهای بومی اعتماد نداشتند و چون فکر کردند بیمارستان سوختگی اصفهان اسم سنگین" سوانح سوختگی" رو با خودش ید میکشه پس میتونه معجزه کنه. غافل از اینکه تا روزی که این مرحوم در یاسوج بود در بهترین وضعیت ممکن و با بالاترین درجه هوشی قرار داشت. مرتبا تحت مداوا بود. به راحتی صحبت می کرد.آنتی بیوتیک ها ی به موقع، پانسمان های پیشرفته، مایع درمانی خوب و پزشکان عالی و پرستاران متبحر در اختیارش بودند و رو به بهبود بود. جالب است بدانید که بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج با بهترین امکانات و پرسنل پرستاری و پزشکی متبحر به صورت کاملا اختصاصی به بیماران خدمت ارائه می دهند بطوریکه این بخش به نسبت پذیرش بیمار در کشور ، بیماران سوختگی بستری در این بخش کمترین میزان مرگ و میر را دارند.اما بیمارستانهایی که فقط مختص سوختگی هستند به علت مراجعات زیاد بیماران سوختگی، خستگی پرسنل و شیوع عفونتهای بیمارستانی رسیدگی‌کمتری به بیماران صورت می گیرد و به همین دلیل میزان مرگ و میر بسیار بالایی دارند. امان از مدیران ما که بدون داشتن سواد در زمینه پزشکی با تصمیمات سر خود ضمن خدشه دار کردن آبروی خودشان و کادر درمان استان موجب مرگ جوانی می شوند که با هزاران امید و آرزو چشم به آینده داشت. این اندک مسائل رو به عنوان یک فردی که سالها در حوزه درمان درس خوانده، شبانه روز بر بالین بیماران شب زنده داری کرده و در این کار صاحب نظر هست جهت اطلاع اون دسته از مدیران و مردمی عرض کردم که مادر زادی در همه ی زمینه ها همه متخصص هستند...

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۳۱ ۰۰:۲۹

خدایش رحمت کند-این هم باید شهید حساب بشه