• شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: محیط زیست
  • کد خبر: 99033119349
  • خبرنگار : 71646

عدم تامین اعتبارات یکی از مشکلات سیستم فاضلاب شهرستان قدس

عدم تامین اعتبارات یکی از مشکلات سیستم فاضلاب شهرستان قدس

درپی گلایه نماینده شهرستان قدس در شورای استان تهران از رهاسازی شبانه فاضلاب در معابر این شهرستان، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس درباره وضعیت سیستم فاضلاب این شهرستان گفت: مدول یک فاضلاب شهرستان قدس راه‌اندازی شده اما مدول‌های دیگر آن به‌دلیل مشکل در تامین اعتبارات و ...هنوز افتتاح نشده است.

رضا شایسته در گفت و گو با ایسنا، ضمن بیان اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس متولی فاضلاب این شهرستان نیست، اظهار کرد: حل این مساله از دست محیط زیست خارج است و شرکت آب و فاضلاب باید پیگیر راه‌اندازی مدول‌های دیگر سیستم فاضلاب و تصفیه‌خانه این شهرستان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس متولی فاضلاب واحدهای صنعتی و واحدهای خدماتی است، گفت: درشرایطی که واحدهای صنعتی این شهرستان دارای فاضلاب صنعتی باشند که تصفیه نمی‌شود، ما این مساله را پیگیری و با واحدهای صنعتی مربوطه برخورد خواهیم کرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس خاطرنشان کرد: خوشبختانه بسیاری از واحدهای صنعتی این شهرستان از جمله یک واحد تولید محصولات لبنی مجهزبه سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی هستند و با بازگرداندن خروجی فاضلاب به چرخه تولید یا استفاده از آن در آبیاری فضای سبز از این خروجی فاضلاب استفاده بهینه می‌کنند.

شایسته در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه طبق قانون اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس با واحدهای صنعتی فاقد سیستم تصفیه فاضلاب برخورد می‌کند، گفت: اکنون «شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ» فاقد سیستم تصفیه فاضلاب است که هیئت مدیره این شهرک صنعتی به عنوان متولی ساماندهی به این وضعیت در حال پیگیری راه‌اندازی این تصفیه‌خانه است و امیدواریم هرچه زودتر شاهد تاسیس تصفیه خانه این شهرک باشیم.

به گزارش ایسنا، بنفشه رفیعی- نماینده شهرستان قدس در شورای استان تهران- ضمن انتقاد از وضعیت فاضلاب شهر قدس گفت: هنوز وضعیت فاضلاب این شهرستان بحرانی است و در برخی محلات فاضلاب شبانه در کوچه و خیابان رها می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha