• شنبه / ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99033119617
  • خبرنگار : 30054

خرید اینترنتی فرش یا خرید حضوری، کدامیک انتخاب شماست؟

خرید اینترنتی فرش یا خرید حضوری، کدامیک انتخاب شماست؟

در عصر جدید با پیشرفت تکنولوژی انجام بسیاری از کارها آسان شده و افراد به‌راحتی با چند کلیک از داخل منزل یا محل کار می‌توانند به کارها و اهداف خود رسیدگی کنند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مرداس، همان‌طور که می‌دانید خریدهای اینترنتی جایگاه خاصی را در زندگی ما پیداکرده‌اند که اگر شرایط بیرون رفتن از خانه را ندارید و یا اینکه به دلیل مشغله کاری فرصت گشت‌وگذار در بازارها برایتان فراهم نمی‌شود؛ از طریق سایت‌های معتبر، مایحتاج خود را تهیه کنید.

بیشترین مزیت خرید اینترنتی را در دوران رویارویی با ویروس کرونا می‌توان دریافت؛ زمانی که باید حضور در بیرون از خانه را به حداقل ممکن رساند.

فرقی نمی‌کند به چه چیزی احتیاج دارید؛ چون از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین وسایل به‌صورت اینترنتی قابل‌خرید هستند. فرش هم که یکی از لوازم مهم هر خانه‌ای محسوب می‌شود را می‌توانید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی معتبر تهیه نمایید به‌خصوص که تنوع فرش‌های ماشینی بسیار زیاد است و معمولا امکان مقایسه دقیق آنها در خرید حضوری فراهم نمی‌شود.

در این مطلب خواهید دید که خرید اینترنتی فرش مزایای بسیاری دارد که پس از واقف شدن بر آنها به یکی از طرفداران سرسخت این نوع خرید تبدیل می‌شوید.

مزایای خرید اینترنتی فرش چیست؟

· ممکن است تابه‌حال برایتان پیش‌آمده باشد که تمایل به خرید فرش از فروشگاهی خاص داشته باشید، اما به دلیل دور بودن مسافت امکان رفت‌وآمد برایتان فراهم نباشد که در چنین مواقعی از طریق خرید اینترنتی خیلی راحت می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی فرش موردعلاقه‌تان را تهیه نمایید.

· همچنین خرید اینترنتی برخلاف خرید حضوری محدودیت زمانی نداشته و شما به‌صورت ۲۴ ساعته در هر بازه زمانی که وقت آزاد دارید، به انتخاب فرش موردنظرتان بپردازید.

این موضوع کاملا به نفع شما می‌باشد؛ چراکه با خیال راحت و بدون اینکه نگران تمام شدن صبر و حوصله فروشنده باشید، می‌توانید ساعت‌ها به بررسی مدل‌های مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر.

· خریدی که انجام می‌دهید، مستقیما به درب منزلتان فرستاده‌شده و شما برای تحویل آن لازم نیست هزینه‌ای را پرداخت کنید.

· قیمت فرش در خرید اینترنتی نسبت به خرید حضوری کمتر می‌باشد چراکه فروشنده به‌واسطه فروش محصولاتش به‌صورت اینترنتی دیگر لازم نیست که هزینه‌هایی از قبیل دکوراسیون، انبارداری، اجاره فضا و موارد مشابه را بپردازد و درنتیجه حاشیه سود کمتری را در نظر می‌گیرد و به همین خاطر تعداد مشتریانش افزایش می‌یابد.

یافتن سایت معتبر برای خرید اینترنتی فرش

شاید در نگاه اول خرید اینترنتی فرش ماشینی کاری پر از ریسک به نظر برسد، اما اگر هوشمندانه عمل کنید و برای این کار به سایت‌های معتبر سفارش محصول دهید، در آن صورت دیگر هیچ جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

یکی از فروشگاه‌های معتبری که در این خصوص فعالیت داشته و بهترین شرایط را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد، فروشگاه اینترنتی فرش مرداس است که خریدی خاطره‌انگیز و به‌صرفه را برایتان فراهم می‌سازد.

· فروشگاه فرش مرداس انواع فرش‌های ماشینی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به فروش گذاشته و برای هر یک از محصولاتش ضمانتی ۱۰ ساله در نظر گرفته که این ضمانت نامه هنگام تحویل محصول در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.

· درصورتی‌که فرش تحویل داده شده به شما کوچک‌ترین تفاوتی نسبت به آنچه سفارش داده بودید، داشته باشد و یا اینکه محصول در حین ارسال دچار مشکلاتی نظیر پارگی و ... شود، می‌توانید آن را طی ۷ روز کاری مرجوع کرده و عین مبلغ پرداخت شده را دریافت نمایید.

· شما می‌توانید بیشتر از نصف مبلغ فرش را پس از تحویل محصول پرداخت کنید تا به‌این‌ترتیب خیالتان نسبت به خرید اینترنتی خود راحت باشد.

· همچنین شرایط‌ دیگری از قبیل خرید اقساطی فرش و تخفیف‌های روزانه شگفت‌انگیز را می‌توانید با خرید از مرداس تجربه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فروشگاه فرش مرداس مراجعه کرده و یا با کارشناسان فروش ارتباط بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی