• یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 99040100247
  • منبع : فضای مجازی

هادی ساعی: کی‌روش یک دلال بزرگ بود

هادی ساعی: کی‌روش یک دلال بزرگ بود

مدیر تیم‌های ملی تکواندو گفت: کی‌روش واقعاً یک دلال بزرگ بود که مثل یک رئیس‌جمهور در ایران ۸ سال سرمربی بود و فقط دلار گرفت و رفت؛ هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرد.

به گزارش ایسنا، گزیده گفته‌های هادی ساعی به خبرنگار روزنامه خبر ورزشی را در ادامه می‌خوانید:

- این که می‌گویند در ورزش پول نیست، اصلاً برای من قابل قبول نیست. اتفاقاً بر عکس است. پول در ورزش هست و خیلی هم پول هست اما آقایان راه و روش مدیریت آن را نمی‌دانند.

- واقعاً در مورد این فاجعه (قرارداد ویلموتس) نمی‌دانم چه بگویم. این قرارداد اندازه مبلغی است که کمیته ملی المپیک برای کل فدراسیون‌ها خرج می‌کند اما متأسفانه این پول صرف یک مربی خارجی شد که فقط چند ماه آن هم با کلی حاشیه کنار تیم ملی بود. چرا پول بیت‌المال را به جای تزریق به ورزش و قهرمانان کشورمان به جیب این خارجی‌ها می‌ریزیم؟ این اتفاقات نشان می‌دهد که پول در ورزش داریم اما صرف ناکجاآباد می‌شود! سؤال من این است: ورزش ایران چند قهرمان بزرگ مدال‌آور المپیک، جهان و ... دارد؟ کشتی، تکواندو، کاراته و ... تعداد خیلی کمی قهرمان در این رشته‌ها داریم که باید حمایت شوند اما همه به حال خود رها شده‌اند. آنها باید حمایت شوند، چون امید اول المپیک و جهان هستند. نباید دغدغه‌های مالی برای امرار معاش داشته باشند، تا روی تمرینات تمرکز کنند نه این که به فکر مسافرکشی، پفک‌فروشی و... باشند!

- من نمی‌دانم که این مربیان خارجی چه گلی بر سر ورزش ایران زده‌اند که قراردادهای میلیاردی با کلی آپشن در قرارداد آنها دیده می‌شود. ما مربیان خوب و بزرگ ایرانی داریم که خیلی بهتر از مربیان خارجی هستند، اما وقتی اسم مربیان داخلی می‌آید قراردادها هم خیلی کم می‌شود. مربیان خارجی مثل کی‌روش و ویلموتس برای اخاذی، دلالی و توهین به اینجا سفر می‌کنند.

- کی‌روش واقعاً یک دلال بزرگ بود که مثل یک رئیس‌جمهور در ایران ۸ سال سرمربی بود و فقط دلار گرفت و رفت. هیچ کاری برای فوتبال ایران نکرد. او فقط به ما توهین کرد و در ورزش ایران دلالی! باور کنید اگر یک مربی خوب ایران دو ماه رفتاری مثل رفتار کی‌روش داشت بلافاصله برکنارش می‌کردند اما کسی با او کاری نداشت. او هشت سال پول گرفت و حتی ایران را قهرمان آسیا نکرد. با آن دستمزدهای فضایی ما انتظار نداشتیم جزو ۱۰ تیم اول دنیا باشیم اما قهرمانی آسیا دیگر حق‌مان بود. این که بگویم با کی‌روش در رنکینگ دنیا و آسیا جایگاه خوبی گرفتیم برای عوام‌فریبی بود. جایگاه خوب، سکوی قهرمانی آسیا بود که آن هم نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۱ ۱۱:۲۸

مربیهای خارجی همه کلاه بردار بودند.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۱ ۱۲:۴۳

این آقا اگر بهش بگی یکی از موارد دلالی رو بگو چیزی برای گفتن نداره چون الکی چیزی که شنیده تکرار میکنه

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۱ ۲۰:۲۰

آقای ساعی اول بفرمائید تو چی هستی بعد کی روش.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۱ ۲۲:۱۸

صددرصد موافقم پول هست رانت هست شورای شهر هست با یکدست کت وشلوار مانند اقای .... میایی بعد چهارسال برج ساز میشوید.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۰۲ ۰۸:۲۵

معمولا دلال های بیسواد هستند و یک هو رشد می کنند

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۲ ۲۲:۳۱

ای بابا تازه فهمیدی بیست ساله دارم داد میزنم اینها موفقیت نیست موفقیت قهرمانی در جام جهانیه موفقیت اینه که همیشه قهرمان جهان شویم اما تا مسئولین این چیزها رو بفهمند پیل من و هادی در میات من نابغه فوتبالم همه تلاشم رو انجام دادم تا این رو ثابت کنم اما دریغ از کوچکترین توجهی نه پولی خواستم نه مقامی ولی اینان که گویا این ادمای بی استعداد رو که خوب پول میگیرند رو میپسندند متاسفم حتی حاضر نیستند به اشتباهشون اعتراف کنند چه برسه به این که ان را اصلاح کنند نمیدانم چطور جواب خدا رو میدم ایران میتوانست از سال 1999 بهترین فوتبال جهان را داشته باشد اما بدترین را دارد اگر اه این مردم شما رو نگرفت متاسفم متاسفم امیدوارم یه روز از این لجبازی دست بردارید