• یکشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040100347
  • خبرنگار : 30054

فروش یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش یراق کابینت در فروشگاه اینترنتی چوبینر

کابینت بخش مهمی از دکوراسیون آشپزخانه است که نقش به سزایی در زیبایی منازل ایفا می‌کند. علاوه بر بدنه و درب کابینت یراق کابینت بسیار مهم هست و نقش مهمی در دوام، طول عمر و زیبایی کابینت دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر،این مجموعه یکی از عرضه‌کنندگان انواع یراق کابینت در مدل و ابعاد مختلف هست که در ادامه به بررسی چند مدل پرمصرف از یراق‌آلات کابینت خواهیم پرداخت.

انواع لوازم کابینت

یراق کابینت که در مواردی به لوازم کابینت نیز خوانده می‌شود از تنوع بالایی برخوردار است که هر مدل با سایزهای مختلفی که دارد مناسب استفاده در یک قسمت از کابینت هست. لوازم کابینت پرمصرف و ضروری به این شرح می‌باشند:

· دستگیره کابینت

· لولا

· ریل کشو

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت نه‌تنها نقش مهمی در زیبایی کابینت دارد بلکه جهت باز و بسته شدن کابینت و کشو استفاده می‌شود. از این‌ جهت باید در انتخاب دستگیره کابینت دقت لازم را داشته باشید، دستگیره کابینت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که متناسب با نوع کابینت، سبک دکوراسیون به‌کاررفته و... انتخاب می‌گردد. در ادامه این متن قصد داریم به بررسی مدل‌های مختلف انواع دستگیره کابینت بپردازیم:

۱. دستگیره کابینت کلاسیک

۲. دستگیره کابینت مدرن

۳. دستگیره کابینت توکار

دستگیره کابینت کلاسیک

دستگیره کابینت کلاسیک همان‌طور که از عنوانش مشخص است برای نصب روی کابینت‌های سبک کلاسیک، رومی و سنتی مناسب هست. از لحاظ شکل ظاهری، دستگیره کابینت کلاسیک با نقش و نگار و طرح‌های شلوغ تولید می‌شوند و روی آن‌ها طرح گل، شیار، کنده‌کاری و طرح‌های سنتی ایجاد می‌کنند.

دستگیره کابینت مدرن

دستگیره کابینت مدرن نقطه مقابل دستگیره کلاسیک هست و روی درب کابینت‌های مدرن که بدون طرح و ساده هستند نصب می‌شود. دستگیره کابینت مدرن به‌صورت کاملاً ساده و بدون نقش و نگار تولید می‌گردد.

دستگیره کابینت توکار

یک نمونه دیگر از انواع دستگیره؛ مدل توکار نام دارد. دستگیره توکار جزء مدل‌های جدید انواع دستگیره کابینت است. این مدل دستگیره به شکلی طراحی‌ شده که داخل بدنه کابینت قرار می‌گیرد و در سبک‌های مدرن و کلاسیک با ابعاد و اشکال هندسی مختلف تولید می‌شود.

لولا

لولا مهم‌ترین بخش تولید درب جعبه، کابینت، پنجره و... هست که اصلی‌ترین نقش در باز و بسته شدن درها دارد. لولا در مدل و طرح‌های مختلف تولید می‌گردد که هر کدام برای یک مدل درب و یا هدف خاصی استفاده می‌شود. به‌طورکلی چند نوع لولای پرمصرف به شرح زیر می‌باشند:

۱. لولا گازور

۲. لولاه مصارف ویژه

۳. لولا مصارف عمومی

لولا گازور

لولا گازور یک نمونه از انواع لولا است که از لحاظ شکل ظاهری با سایر لولاها متفاوت هست. در ساختار لولا گازور از جک و فنر استفاده می‌شود، همچنین در دو مدل مختلف لولا گازور استاندارد و لولا گازور زاویه‌دار تولید می‌گردد.

لولا مصارف ویژه

یک نمونه از لولاها که در کارگاه‌ها و منازل استفاده می‌کنند لولا مصارف ویژه هست که به دلیل خاص و ویژه بودن زیبایی فراوانی به درب‌ها می‌بخشد و باز و بسته کردن آن‌ها را ساده می‌کند. لولا مصارف ویژه به‌صورت مدل‌های مختلفی از قبیل لولا مخفی توکار، لولا پاشنه، لولا بادبزنی و لولا چرخ‌خیاطی تولید می‌گردد.

لولا مصارف عمومی

لولا مصارف عمومی جزء لولاهایی محسوب می‌شود که بسیار پرمصرف هست و در مدل‌های مختلفی از قبیل لولا قابلمه، لولا تخت و لولا ویترینی جزء مهم‌ترین لولا مصارف عمومی می‌باشند.

ریل کشو

کشو کابینت و کمد برای حرکت روان نیاز به ریل دارد. کشوها اگر ریل نداشته باشند قادر به انجام هیچ حرکتی نیستند و بی‌استفاده می‌مانند. ریل کشو در مدل‌های مختلفی به شرح زیر تولید می‌شود که متناسب با نوع و ابعاد کشو انتخاب می‌گردند:

۱. ریل مخفی

۲. ریل ساده

۳. ریل بدنه دار

ریل مخفی

برای آن‌که بتوانید هم زیبایی ظاهر کشوهای خود را حفظ کنید و هم کشو را به‌راحتی حرکت داده و جلو و عقب کنید، بهتر است از ریل مخفی کشو که در دو مدل متفاوت ریل مگنتی و آرام بنددار عرضه می‌شود. هر کدام از انواع ریل مخفی کشو دارای ویژگی و قابلیت ویژه‌ای است که با مراجعه به دسته‌بندی مربوطه می‌توانید با هر کدام از آن‌ها آشنا شوید.

ریل ساده

ریل ساده کشو یکی از انواع یراق‌آلات ضروری است که برای حرکت دادن انواع کشو بدون ایجاد سروصدا و به‌ صورت روان روی بدنه کار و یا همان بدنه کشو نصب می‌شود. ریل ساده کشو خود به دو دسته‌بندی ریل سفید و ریل ساچمه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود که با مراجعه به دسته‌بندی مربوطه می‌توانید با اطلاعات دقیق هر کدام آشنا شوید.

ریل بدنه دار

یکی دیگر از انواع ریل کشو می‌توان به ریل بدنه دار اشاره کرد که به سبب پیشرفت تکنولوژی در انواع مدل و کاربرد متفاوت تولید شده است. در این قسمت از چوبینر می‌توانید با انواع ریل بدنه‌دار  و متعلقات آن را مشاهده کنید و با اطلاعات دقیق و کامل هر کدام آشنا شوید.

قیمت یراق کابینت

یراق کابینت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت یراق کابینت می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha