• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99040201124
  • خبرنگار : 90047

وضعیت نامشخص تیم نایب قهرمان پارالمپیک به دلیل تعطیلی اردوها

وضعیت نامشخص تیم نایب قهرمان پارالمپیک به دلیل تعطیلی اردوها

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره گفت: مدت 8 ماه است که اردوی تیم ملی فوتبال پنج نفره نایب قهرمان پارالمپیک ریو تعطیل است و بازیکنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.

جواد فلفلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال گذشته زمانی که مشخص شد تیم فوتبال پنج نفره که در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک توکیو شده، اما شرایط اعزام به توکیو را از سوی کمیته ملی پارالمپیک ندارد، اردوها تعطیل شد و بازیکنان به نوعی رها شدند. هر چند از زمان شیوع ویروس کرونا تا الان بازیکنان کم و بیش سعی کرده‌اند آمادگی بدنی خود را با انجام تمرینات انفرادی در منزل حفظ کنند، اما چون در جریان تمرینات آنها نیستیم و کلیه مسابقات و اردوها در این مدت تعطیل شده است، دقیقا نمی‌دانم بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند.

وی گفت: این تیم نایب قهرمان پارالمپیک ریو و قهرمان آسیا در تایلند است اما الان شرایط بازیکنان به گونه‌ای است که به خاطر تعطیلی طولانی مدت اردوها وضعیت مشخصی ندارند و در جریان عملکرد آنها نیستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پنج نفره خاطرنشان کرد: فوتبال رشته‌ای است که امکان پیگیری تمرینات در منزل وجود ندارد. در حال حاضر به دلیل این که باشگاه‌ها و اردوها تعطیل است و هیچ مسابقه‌ای وجود ندارد، بازیکنان نیز انگیزه‌ای برای تمرین و حفظ آمادگی بدنی خود ندارند و این شرایط سختی را برای تیم فوتبال پنج نفره ایجاد می‌کند. به هر صورت تداوم این تعطیلی‌ها شرایط خوبی را رقم نمی‌زند و ما در صورتی که ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش مجوز برگزاری اردوها در رشته‌های تیمی را بدهد باید کار را از صفر شروع کنیم.

فلفلی در پایان پیرامون این پرسش که آیا برنامه‌ای برای تیم فوتبال پنج نفره در سال جاری پیش‌بینی شده است یا خیر؟ اظهار کرد: زمانی که همه چیز تعطیل است چه برنامه‌ای می‌توان برای آماده‌سازی تیم فوتبال پنج نفره پیش‌بینی کرد. بازیکنان در حال حاضر در بلاتکلیفی بسر می‌برند و اطلاع دقیقی از وضعیت آنها ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha