• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99040201308
  • خبرنگار : 50228

احداث پیست موتورسواری اهواز با همکاری سپاه

احداث پیست موتورسواری اهواز با همکاری سپاه

ایسنا/خوزستان مسئولان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از پروژه پیست موتورسواری در اهواز بازدید کردند.

ابراهیم جوانمردی، رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز، دوم تیرماه مهران همتیان، مدیر بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به همراه جانشین سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان، از محل ساخت و طراحی پیست آموزشی موتورکراس و موتورتریل در اهواز بازدید کردند.

وی ادامه داد: با همکاری سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان، فدراسیون موتورسواری، اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و هیات موتورسواری استان، قرار است این پیست در اقدامی جهادی به مدت یک هفته در اهواز آماده بهره‌برداری شود.

جوانمردی گفت: قرار است این پیست با رعایت کامل اصول فنی و استانداردهای لازم در جهت آموزش و ارتقای مهارت موتورسواری در حوزه همگانی و قهرمانی و استعدادیابی احداث شود. همچنین این پیست به صورتی طراحی شده است که قابل ارتقا بوده و امکان برگزاری مسابقات موتورکراس و تریل کشوری و استانی را داشته باشد.

وی بیان کرد: مسئول بخش موتورسواری فدراسیون همچنین از ورزشگاه غدیر اهواز که ۴۴ هکتار و دارای زمین‌های بسیار است، جهت احداث پیست موتورکراس بازدید داشت.

جوانمردی همچنین با قدردانی از مسئول بخش موتورسواری فدراسیون، گفت: آقای همتیان توجه و نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد و در تلاش است که موتورسواری استان در وضعیت بهتری قرار بگیرد.

رییس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: همچنین قرار است امروز، جلسه‌ای در شهرداری منطقه یک اهواز جهت احداث یک پیست موتورسواری در کنار پارک ربیع گرفته شود. هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در تلاش است که بر امکانات سخت‌افزاری رشته‌های تحت پوشش بیافزاید تا ضمن جذب علاقه‌مندان، ورزشکاران استان با دغدغه کمتری به فعالیت بپردازند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha