• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99040201352
  • خبرنگار : 50038

رد رشوه توسط پلیس ملایری

رد رشوه توسط پلیس ملایری

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از رد رشوه بیش از ۱۱ میلیون تومانی توسط یکی از مأموران پاکدست در ملایر خبر داد.

سرهنگ محمدباقر سلگی در گفت‌وگو با ایسنا، توضیح داد: به دنبال کسب اخباری مبنی بر توزیع موادمخدر توسط یکی از توزیع کنندگان سابقه دار در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی و طی انجام کار اطلاعاتی دقیق، مخفیگاه این سوداگر مرگ توسط مأموران پاسگاه زمان آباد شناسایی و در یک عملیات ضربتی توسط مأموران این یگان دستگیر شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی به عمل آمده از وی، مقادیری موادمخدر شیشه و هروئین کشف شد که با تشکیل پرونده در طی مراحل معرفی به دستگاه قضایی، فرد توزیع کننده موادمخدر با ارائه یک کارت عابر بانک حاوی ۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به همراه ۱۳۰ هزار تومان وجه نقد درخواست چشم پوشی مأمور گشت را از این اقدام پلید و مجرمانه خود کرد.

سلگی با بیان اینکه این موضوع بلافاصله توسط مأمور پاکدست ضمن رد این پیشنهاد، صورتجلسه ای تنظیم و به همراه سایر مستندات در پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: اقدام مثبت و حس وظیفه شناسی کارکنان خدوم پلیس در واقع نماد احساس مسئولیت و داشتن وجدان کاری بسیار بالا در انجام مقتدرانه مأموریت های خطیر حوزه برقراری نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی ملایر از شهروندان که همیشه پشتیبان، همراه و همگام با خدمتگزاران خود در فرماندهی انتظامی بوده و هستند، خواست تا هر گونه انتقادات، پیشنهادات و شکایات و تقدیر خود را از طریق شماره تلفن ۱۹۷، دفتر نظارت همگانی بازرسی پلیس ملایر ارائه دهند تا مورد مطالعه و بررسی های کارشناسی قرار گیرد.

وی در ادامه از کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت در یک ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران یگان های اجرایی شهرستان ملایر، در یک ماه گذشته شاهد افزایش کشف ۱۵ درصدی کشف انواع جرائم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

سلگی خاطرنشان کرد: به منظور برخورد قاطعانه با مجرمان و متخلفان و نیل به بالاترین سطح امنیت و بهبود مستمر در افزایش ضریب امنیت شهروندان، این روند با عزمی راسخ و بدون وقفه در دست پیگیری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha