• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040201677
  • خبرنگار : 30054

تبلیغات در اینستاگرام را چقدر باید جدی گرفت؟

تبلیغات در اینستاگرام را چقدر باید جدی گرفت؟

چند دقیقه از وقت امروزتان را در اینستاگرام گذارنده‌اید؟ تابه‌حال چه چیزهایی خریداری کرده‌اید که از طریق اینستاگرام با آن‌ها آشنا شده‌اید؟ هرهفته چند تا لینک و پیام خصوصی اینستاگرامی از طرف دوستانتان دریافت می‌کنید؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آنی بین رسانه، دوست داشته باشیم یا نه شبکه اجتماعی اینستاگرام تبدیل به یکی از مهم‌ترین ابزارهای کاربردی اینترنت امروز شده است. شرکت‌های بزرگ در تمام جهان، تریبون‌های رسمی و جذابشان را به سمت این دنیای پر تصویر آورده‌اند و بخش قابل‌توجهی از بازاریابی و اطلاع‌رسانی‌شان را از طریق ویدئومارکتینگ به نظر مشتریانشان می‌رسانند.

اگر بخواهیم با صراحت بیشتری موضوع را بیان کنیم، شاید بتوان گفت وب‌سایت‌های اینترنتی و ویترین مغازه‌ها هم در برابر شبکه همیشه‌دردسترسِ اینستاگرام رقابت را واگذار کرده‌اند و حالا به‌ هر شکلی که شده دارند سعی می‌کنند خودشان را با این تغییرات مطابقت بدهند.

اینستاگرام، یک ویترین رایگان اما با ارزش

حالا در این شرایط، به نظر شما نادیده گرفتن این رسانه جذاب، پرمخاطب و از همه مهم‌تر رایگان برای کسب‌ و کارها کار منطقی‌ است؟ شک نکنید که نه؛ اما با این‌ وجود باید مواظب باشید در تله اشتباهات رایج تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی نیفتید.

اشتراک‌گذاری محتوا در اینستاگرام گرچه رایگان است، اما از اعتبار بزرگ‌تری خرج می‌کند که همان وقت مخاطب است و اگر در ازای این زمان، محتوای درخور و ارزنده‌ای به بیننده عرضه نشود، مشتری برای همیشه از دست خواهد رفت.

تبلیغات اینستاگرامی با آنی‌بین

ساخت تیزر برای اینستاگرام را باید یکی از فرصت‌های مهم و حساس کسب‌وکار به‌حساب بیاوریم. کانون آنی‌بین، با سال‌ها تجربه در تولید تیزر و فیلم‌های تبلیغاتی، همراه با آخرین فناوری‌های روز جهان و شناخت دقیق مؤثرین روش‌های تبلیغات، تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

ساخت ویدئوی تبلیغاتی برای اینستاگرام + شرایط و تعرفه قیمت (کلیک کنید)

ویدئوهای مناسب برای پخش در اینستاگرام از تیزرهای تبلیغاتی گرفته تا پشت‌صحنه‌های اداره سازمان‌ها و شرکت‌ها تا ویدئوی آنباکسینگ و جعبه گشایی همه امکان دیده شدن محصول یا خدمات شما را فراهم می‌کنند.

از آنجا که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک و خانگی نیز اینستاگرام را ویترین اصلی محصولات خود قرار داده‌اند، آنی بین با ایجاد کلاس‌های مختلف قیمتی، با کیفیت‌ترین تیزرهای تبلیغاتی را با هزینه مناسب برای همراهی با هموطنان عزیزمان طراحی کرده است.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت anibeen.com بخشی از نمونه‌کارهای تولیدشده در کانون آنی‌بین را مشاهده کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.