• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99040302436
  • خبرنگار : 71565

در تذکری به رییس‌جمهور

محمودزاده: شهرهای دارای وضعیت قرمز را کاملا قرنطینه کنید

محمودزاده: شهرهای دارای وضعیت قرمز را کاملا قرنطینه کنید

نماینده مردم مهاباد با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در حوزه انتخابیه خود از رئیس جمهور خواست شهرهایی که در رابطه با ابتلا به کرونا در شرایط قرمز به سر می‌برند را نیز به صورت کامل قرنطینه کند.

به گزارش ایسنا، جلال محمودزاده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) خطاب به رئیس جمهور گفت:‌ بسیاری از شهرهای کشور به لحاظ بیماری کرونا در حالت قرمز به سر می‌برند. در میان این شهرها، مهاباد در شرایط نابسامانی به سر می‌برد. در حال حاضر در تنها بیمارستان مهاباد حدود ۱۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کرونا بستری شدند. هر روز شاهد فوت عزیزانمان در مهاباد هستیم. چرا رئیس جمهور فکری اساسی برای شهرهای دارای وضعیت قرمز همانند مهاباد نمی‌کند.

وی افزود: پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان شبکه بهداشت و درمان، خیرین دلسوز شهرستان مهاباد و مسئولان امر در طول مبارزه چند ماهه با این بیماری سنگ تمام گذاشته‌اند ولی دولت چه اقدامی کرد؟ چرا شهرهای با وضعیت قرمز نباید تماما قرنطینه شوند؟ چرا نباید خسارات مالی ناشی از تعطیلی بازار را هیأت دولت بر عهده بگیرد.

نماینده مردم مهاباد بیان کرد: قرار بود که اقساط تسهیلات بانکی پرداخت شده به کسبه و بازاریان و کارآفرینان حداقل چهار ماه به تعویق بیفتد ولی بانک‌ها به این موضوع عمل نکردند. قرار بود تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل مختلفی که دچار ضرر و زیان شدند اختصاص پیدا کند اما اقدامی را شاهد نبودیم. پرسنل خسته با کمبود امکانات و نیرو روبرو هستند. چرا نیروهای تازه نفس به بیمارستان مهاباد تزریق نمی‌شود.

محمودزاده در پایان بیان کرد: آقای رئیس جمهور اگر احساس مسئولیتی نسبت به مردم دارید و بر سوگندی که خوردید پایبند هستید شهرهایی مانند مهاباد را با تامین امکانات مالی کاملا قرنطینه کنید و ادارات و بانک‌ها و مشاغل پررفت و آمد را ضمن جبران خسارت آن‌ها تعطیل کنید. مردم مهاباد بیش از ۷۴ درصد به شما رأی دادند. این به دور از اخلاق و وجدان است که مردم این شهر را در مقابل این بیماری خطرناک رها کنید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha