• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 99040302528

فرمانده انتظامی فارس مطرح کرد:

کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس

کشف ۱۴ تن مواد مخدر در فارس

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امسال با دستگیری عوامل ۲۸ باند تهیه و توزیع، بالغ بر ۱۴ هزار کیلوگرم انواع موادمخدر در فارس کشف شده است.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی، سه‌شنبه ۳ تیر در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز جهانی مبارزه با موادمخدر، گفت: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، می‌تواند فرصتی مناسب برای افزایش آگاهی و آموزش مردم در راستای شناخت بیشتر و مبارزه با این پدیده شوم و ویرانگر باشد.

فرمانده انتظامی فارس اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان پرچم‌دار مبارزه با مواد مخدر شناخته می شود و در این مسیر برنامه‌های مختلفی را در ابعاد فرهنگی و مقابله‌ای و پیشگیری اجرایی کرده است.

حبیبی اضافه کرد: نیروی انتظامی نیز در همین رابطه با قاطعیت برای مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ حرکت کرده و شمار شهدای گرانقدری که تقدیم نظام مقدس و میهن اسلامی کرده، نشان دهنده عزم جدی و راسخ سبزپوشان ناجا برای مقابله با این پدیده شوم است.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر، خصوصا شهدای عرصه مبارزه با مواد مخدر، گفت: امسال در استان فارس، ۲۸ باند مواد مخدر منهدم و ۱۴ تن انواع مواد مخدر از این سوداگران مرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش روبرو بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: در این مدت، ۳۳۰ دستگاه خودرو توقیف و ۲ هزار و ۸۶۶  متهم شامل قاچاقچی، معتاد، توزیع کننده و دیگر عوامل درگیر با موادمخدر، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

حبیبی خاطرنشان کرد که مبارزه بی امان با تهیه و توزیع مواد مخدر، همواره به عنوان یکی از اولویت های اصلی نیروی انتظامی بوده و به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی فارس قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha