• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99040403412
  • منبع : بوشهر

شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات بوشهر

شیب کاهشی واردات کالا از گمرکات بوشهر

ایسنا/بوشهر ناظر گمرکات استان بوشهر عنوان کرد: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست های موثر دولت برای توسعه داخلی‌سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

بهروز قره بیگی در نشست با دادستان عمومی و انقلاب بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه گفت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی نقش ارزنده ای در حراست از آرمانهای اصیل اسلامی و ارزشهای والای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دارد و بی‌شک بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تأمین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است. 

وی با تشکر از همکاری تنگاتنگ دادگستری با گمرک اظهار داشت: تمامی کارکنان گمرک خود را پایبند به قانون می دانند و همواره سعی می کنند حداکثر تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ورود کالاهای ممنوعه بکار گیرند. 

این مسئول گفت: تحریم ظالمانه استکبار جهان و همچنین سیاست های موثر دولت برای توسعه داخلی‌سازی و کاهش واردات موجب شده تا واردات کالا از گمرکات استان بوشهر با شیب کاهشی روبرو شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر تسهیل تجارت را یکی از مهمترین محورهای کاری گمرک عنوان کرد و گفت: گمرک بوشهر این آمادگی را دارد در جهت کاهش هزینه‌ها و کاهش زمان ترخیص کالا و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار "جهش تولید" اقدامات و تسهیلات ویژه ای را در اختیار شرکتهای تولیدی داخل کشور قرار دهد. 

امیدواریم سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند

دادستان بوشهر گفت: خوشبختانه حاشیه ها در گمرک نسبت به گذشته بسیار کاهش یافته است و امیدواریم که این سلامت محوری در گمرک بوشهر ادامه پیدا کند. 

علی حسن پور افزود: سلامت نظام اداری بسیار حائز اهمیت است و باید با نظارت و بازرسی‌های دقیق و شناسایی نقاط آسیب‌پذیر جهت ارتقای کمی و کیفی سازمان تلاش کرد.

وی با اشاره به نقش گمرک در مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: هم اکنون یک شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های قاچاق در راستای تسهیل در امر مبارزه با قاچاق کالا در داگستری بوشهر ایجاد شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha