• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040403573
  • خبرنگار : 30054

آموزش آنلاین چیست؟

آموزش آنلاین چیست؟

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری کلمه‌ی آموزش آنلاین، آموزش مجازی، آموزش از راه دور و دیگر عبارات شبیه به این را می‌شنویم.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام تیکا، منظور از آموزش آنلاین یادگیری یک مهارت یا علم و یا هر چیزی دیگری بدون نیاز به حضور در کلاس‌های فیزیکی است و این به معنی رفت آمدهای کمتر در شهرها، شلوغی کمتر، هزینه کمتر و آرامش بیشتر است و نتیجه همه این‌ها می‌تواند یادگیری بیشتر و سریع‌تر باشد.

چرا که در خانه و یا هر جای دیگر به‌راحتی می‌توانید با گوشی تلفن همراه خود و یا کامپیوتر خود و با وصل شدن به اینترنت در کلاس‌ها شرکت کنید.

آموزش آنلاین زبان تیکا چیست؟

درباره آموزش آنلاین به‌طورکلی توضیحاتی را دادیم. برای آموزش زبان از راه دور نیز رویه یکسان است. شما تنها با در دسترس داشتن یک گوشی همراه و یا لپ تاپ و با وصل شدن به اینترنت می‌توانید در کلاس‌های آنلاین شرکت کنید. در یک‌طرف شما هستید و در طرف دیگر استاد زبان شما که در حال تدریس است.

در آموزشگاه زبان تیکا سعی بر آن شده که مراحل برگزاری کلاس برای زبان‌آموز بسیار ساده و متناسب با نیازها و اهداف وی برگزار شود. در کلاس‌های آنلاین زبان تیکا شما نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن و برنامه‌ای ندارید و به‌راحتی با کلیک بر روی لینکی که قبل از کلاس برای شما فرستاده می‌شود، وارد کلاس می‌شوید.

برای تمرکز بیشتر زبان‌آموز و استاد زبان کلاس‌ها به‌صورت خصوصی و از طریق ویدئوچت بین استاد زبان و زبان‌آموز برگزار می‌شود. در این کلاس‌های خصوصی تمرکز استاد بر روی یک زبان‌آموز و مهارت‌ها و نیازهای وی است؛ مثلا اگر کسی قصد شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان مانند آیلتس و تافل را دارد تمرکز کلاس بر روی تقویت مهارت‌های متناسب با این آزمون‌ها است.

یا شخص دیگری فقط نیاز به صحبت کردن دارد، کلاس او به‌صورت مکالمه آزاد با استاد زبان خواهد بود. اگر به فکر مهاجرت کاری و یا تحصیلی هستید و نیاز به تقویت زبان‌دارید نیز می‌توانید درتیکا استادی متناسب با نیاز خود را پیدا کنید.

مزیت‌های کلاس زبان آنلاین در تیکا برای زبان‌آموزان

- یادگیری زبان از هرکجا و در هر زمان که شما می‌خواهید

- امکان برگزاری کلاس آنلاین بدون نیاز به امکانات خاص

- پیدا کردن استاد زبان متناسب با نقاط ضعف خود و بودجه‌ای که برای یادگیری زبان در نظر دارید

- صرفه‌جویی در زمان و افزایش بازدهی در کلاس‌های خصوصی آنلاین زبان

- پشتیبانی زبان‌آموز ازنظر مسائل فنی برای برگزاری هر چه راحت‌تر کلاس

- با توجه به بودجه خود می‌توانید بهترین اساتید زبان را پیدا کنید

مزیت‌های آموزش زبان به‌صورت آنلاین برای اساتید زبان

- برگزاری ساده کلاس بدون نیاز به امکانات خاص

- افزایش درآمد استاد زبان با تدریس آنلاین

- تنظیم تقویم کاری با توجه به‌روز و ساعات آزاد استاد در سایت تیکا توسط خود استاد زبان

- تعیین هزینه هر جلسه کلاس توسط خود استاد زبان

سوالات متداول درباره آموزش آنلاین زبان تیکا

۱. آیا امکان رزرو یک جلسه به‌عنوان تست وجود دارد؟

بله. شما زبان‌آموزان می‌توانید در سایت آموزش زبان تیکا یک جلسه آزمایشی رایگان داشته باشید؛ و در این جلسه توسط استاد زبان از شما تعیین سطح آنلاین انجام می‌شود و شما با استاد زبان و متد آموزشی استاد آشنا می‌شوید و همچنین می‌توانید اهداف خود برای یادگیری زبان تعیین و برنامه‌ریزی کنید.

۲. آیا به‌جز زبان انگلیسی، زبان‌های دیگری برای یادگیری آنلاین در تیکا وجود دارند؟

بله. در تیکا علاوه بر زبان انگلیسی، زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان ایتالیایی، زبان کره‌ای، زبان ترکی استانبولی، زبان روسی، زبان چینی اساتید فعال دارند و همچنین زبان‌هایی که خواهان داشته باشند نیز اضافه خواهند شد.

۳. هدف من تقویت مکالمه است. آیا استادی متناسب باهدف من دارید؟

در تیکا کلاس با توجه به هدف شما پیش می‌رود. اگر فقط مکالمه آزاد می‌خواهید پس کلاس آنلاین شما به‌صورت فری دیسکاشن با استاد زبانتان خواهد بود. یا اگر قصد مهاجرت، ادامه تحصیل در یک دانشگاه خارج از کشور، شرکت در آزمون‌های بین‌المللی زبان‌های مختلف و... را دارید اساتید آنلاین تیکا می‌توانند به شما کمک کنند.

۴. آیا امکان برگزار کلاس به‌صورت گروهی با پارتنر زبان من وجود دارد؟

بله؛ و در کلاس‌های گروهی آنلاین زبان هزینه کلاس‌ها برای هر نفر بسیار کمتر و ارزان‌تر خواهد بود؛ و مثلا شما می‌توانید دوست و پارتنر زبان خود را برای کلاس مکالمه آزاد آنلاین دعوت کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید.

۵. آیا تیکا مدرک زبان معتبری هم می‌دهد؟

آموزشگاه آنلاین زبان تیکا و موسسه سفیر همکاری‌های نزدیکی با یکدیگر دارند و زبان‌آموز پس از هر دوره آنلاین زبان می‌تواند جهت دریافت مدرک از موسسه سفیر اقدام کند.

۶. من استاد زبان هستم. برای فعالیت در تیکا و تدریس آنلاین نیاز به پرداخت هزینه‌ای دارم؟

خیر. ثبت‌نام و شروع به تدریس در سایت آموزش آنلاین زبان تیکا برای اساتید زبان کاملا رایگان است و استاد زبان هیچگونه ریسکی را متحمل نمی‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی