• پنجشنبه / ۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99040503954
  • منبع : نمایندگی زنجان

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

بنای مچ‌گیری از دستگاه‌های اجرایی نداریم

بنای مچ‌گیری از دستگاه‌های اجرایی نداریم

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: بنای مچ‌گیری از دستگاه‌های اجرایی نداریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (۵ تیرماه) در دیدار با استاندار زنجان و هیئت همراه که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، از هم‌افزایی و هم‌پوشانی ارزشمند مسئولان دستگاه‌های اجرای و قضایی استان برای پیشبرد اهداف نظام و ارائه خدمت به مردم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی وظیفه خود می‌داند هر کجا نیاز به حمایت قضایی باشد، با اقتدار در کنار دستگاه‌های اجرایی باشد، افزود: همه باید تلاش کنند تا زمینه خدمت به نظام و مردم بیش از پیش هموار شود.

رئیس شورای قضایی استان ضمن قدردانی از حضور استاندار و معاونان در دادگستری و اقدامات ارزشمند عالی‌ترین مقام اجرایی استان، تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف خصوصا در دوره کرونا و مشکلات پیرامون آن در جامعه، تعامل و همکاری بسیار خوبی میان این دو مجموعه انجام شد که خروجی آن مدیریت ارزشمند در بخش‌های مختلف بود.

این مسئول، با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های قوه قضاییه اهتمام ویژه‌ای دارد، ادامه داد: برای اجرای بخشی از این برنامه‌ها نیازمند هم‌فکری و همکاری دستگاه‌های اجرایی هستیم.

صادقی‌نیارکی اظهار کرد: دستگاه قضایی بنای مچ‌گیری از دستگاه‌های اجرایی را ندارد، بلکه در جهت پیشبرد اهداف نظام و شعار سال، آماده هر گونه همکاری با دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری نزدیک دستگاه قضایی با استانداری برای پیگیری و حل مشکلات استان، امری ضروری است و قوه قضاییه در هر حوزه‌ای که ورود کرده، نتایج بسیار خوبی به همراه داشت، از جمله مشکل ایران‌ترانسفو و سایر حوزه‌ها نمونه بارز این موضوع است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha