• شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 99040704675
  • منبع : منطقه جنوب تهران

توسط قرارگاه جهادی مصلی ورامین اعلام شد

‌روستا به روستا به دنبال حل مشکلات مردم می رویم

‌روستا به روستا به دنبال حل مشکلات مردم می رویم

ایسنا/تهران ‌روستای علی آباد قشقایی که حدفاصل باغخواص و گل تپه ورامین قرار دارد و مردم آن از بی توجهی و وعده های بی عمل برخی مسئولان گله مند هستند.

‌روستای علی آباد قشقایی منطقه‌ای مسکونی با بیش از چهار هزار سکنه و هزار خانوار است که حدفاصل منطقه باغ‌خواص _ گل تپه و در محدوده شهری شهرستان ورامین واقع است.

بسیاری از مدیران و مسئولین در طول سال‌ها به این منطقه رفت و آمد کرده و نسبت به مشکلات و معضلات مردم ساکن در آن آگاهی پیدا کرده‌اند و به اذعان ساکنین این روستا تنها وعده‌هایی بی عمل از مسئولین نصیب آنها شده است، اگر چه قدمهای خوبی در این روستا برداشته شده است اما جوابگوی این مردم نیست.

مشکلات فرهنگی این روستا به حدی زیاد بود که نهاد امامت جمعه شهرستان ورامین تصمیم بر این موضوع گرفت که با حضور قرارگاه ویژه در این روستا حضور پیدا کنند. در همین راستا عصر روز جمعه؛ امام جمعه موقت ورامین به اتفاق بخشدار و قرارگاه فرهنگی جهادی مصلی شهرستان در این روستا حضور پیدا کردند.

در این بازدید که حدود ۴ ساعت طول کشید تک تک مردم این روستا با امام جمعه موقت و بخشدار به گفت و گو پرداختند و مشکلات خود را بیان کردند. مشکلاتی فراوان که باید خدمتگزاران این مردم آنها را هر چه زودتر عملیاتی و به سرانجام برسانند.

مشکلاتی از جمله نبود روشنایی در برخی کوچه های روستا، عدم حضور کلانتری در برخی محلات روستا، نبود و کمبود آب شرب که به گفته ساکنین در برخی از مناطق این روستا آب نیز وجود ندارد، عدم آسفالت در روستا و... این مردم ‌را رنج می‌دهد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ضمن تشکر از حضور مردم در این مسجد طی سخنانی بیان کرد: شما مردم انقلابی ولی نعمت تمام مسئولین محسوب می شوید و اگر هم کوتاهی در حق شما صورت گرفته است‌، اینجانب از شما مردم عذرخواهی خواهم کرد؛ اما باید بدانید که نهاد امامت جمعه مسئولیت اجرایی ندارد اما به عنوان یک فرد نامه‌ها و پیام شما را به مقامات شهرستان و استان خواهم رساند.

در همین راستا امام جمعه موقت شهرستان ورامین در تماس تلفنی با رئیس اداره برق شهرستان مشکلات برق این روستا و عدم نبود لامپ روشنایی در برخی کوچه ها را بیان کرد. مسلم مزدرانی رئیس اداره برق شهرستان هم در پاسخ اعلام کرد که کمتر از ۴۸ ساعته آینده مشکلات روشنایی در این روستا با همکاری دهیار و شورای روستا به صورت کامل برطرف خواهد شد.

مردم این روستا که از نبود روشنایی نیز رنج می بردند با اعلام این خبر بسیار خوشحال و خرسند شدند و از امام جمعه موقت خواستند تا مشکل امنیت و حضور کلانتری در این روستا را نیز به جد پیگیری کند که حجت الاسلام محمودی با تماس با فرمانده ناجا در شهرستان درخواست کرد که هرچه زودتر رئیس کلانتری به این مسجد حضور پیدا کند و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو کند و کمتر از ۱۰ دقیقه رئیس کلانتری باغخواص به این روستا آمد و در حضور مردم و مسئولین این وعده را داد که در کمترین زمان ممکن مشکلات امنیت مردم برطرف می شود.

در پایان سخنان اهالی این روستا، بخشدار مرکزی شهرستان ورامین خبرهای خوشی را به آنها داد که در کمترین زمان ممکن برخی از مشکلات عمرانی این روستا انجام می شود.

ارائه ویزیت رایگان‌، برگزاری کلاس ویژه نونهالان‌، اهدای جوایز و مشاوره از جمله خدمات ارائه شده توسط قرارگاه جهادی مصلی بود.

حجت الاسلام سجادی امام جماعت مسجد روستای علی آباد قشقایی در پایان سخنان مردم و مسئولین از زحمات و تلاش های قرارگاه جهادی مصلی تحت اشراف نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین به نمایندگی از مردم روستا تقدیر و تشکر کرد.

قرارگاه جهادی مصلی هر جمعه بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه به یک روستا خواهند رفت و چندین ساعت در مسجد آن روستا کارهای فرهنگی‌، اجتماعی‌، و ورزشی خواهند داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha