• شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99040705206
  • منبع : منطقه جنوب تهران

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

راهی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها نیست

راهی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکایی‌ها نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز جنایاتی که آمریکا در این چند صد ساله اخیر ‌در دنیا مرتکب شده هیچ دولت و کشوری مرتکب نشده است.

به گزارش ایسنا، ‌حسین نوش آبادی در مراسم بزرگداشت حقوق بشر آمریکایی و گرامیداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش که در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در روستای احمد آباد وسط شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم به جریان منافقین از ابتدای انقلاب بپردازیم شاهد آن چهره بسیار مزورانه این جریان نفاق هنوز هم در گوشه و کنار کشور هستیم.

نماینده مردم شهرستان های ورامین‌، قرچک و پیشوا در مجلس‌ گفت: تا به امروز در کشور سه جریان را تجربه کرده ایم که هر سه جریان، جریان تلخ و ناگواری بوده، یکی جریان منافقین که از همان زمان شکل گیری انقلاب به وجود آمد و در ‌همان سالهای اولیه انقلاب شهدای بزرگی همچون شهید بهشتی را از ما گرفتند.

نوش آبادی بیان کرد: افشاگر اصلی جریان نفاق، امام راحل بودند که اجازه ندادند در بدنه نظام رسوخ کنند چرا که منافقین ‌شعارهای به ظاهر انقلابی سر می دادند اما در باطن نفاق و دورویی و تزویر بود که در همان نطفه خفه شد.

وی خاطرنشان کرد: جریان تلخ دیگری که کشور با آن مواجه شد جریان فتنه در کشور بود که این جریان ‌هم در همان ردیف جریان نفاق بود اما با یک نقاب دیگری که صدمات زیادی به کشور وارد کرد.

نوش آبادی ادامه داد: جریان دیگری که کشور را تهدید می کرد؛ جریان نفوذ بود که در برخی از سازمان ها نفوذ کردند و با نفوذ خودشان بسیاری ‌از اطلاعات محرمانه کشور را به بیگانگان و دشمنان دادند و بدنبال اهداف شوم خودشان بودند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ‌عنوان کرد: این سه جریان در یک هدف و یک مسئله مشترک هستند و آن هم نابودی نظام و زمین گیر کردن انقلاب و به بیراهه کشاندن نهضت اسلامی است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: خوشبختانه هر سه جریان به سرانجام نرسید و نتوانستند به هدف شان برسند اما تفکرات این فتنه ها هنوز در کشور وجود دارد.

وی تصریح کرد: کشوری که ماهیت تجاوزگری و خشونت طلبی دارد؛ وقتی می بیند جمهوری اسلامی در مقابل جنایت هایی که انجام می دهد می ایستد کشورهایی را علیه ما متهم به نقض حقوق بشر می کند.

نوش آبادی خاطرنشان کرد: امروز جنایاتی که آمریکا در این چند صد ساله اخیر در دنیا مرتکب شده هیچ دولت و کشوری مرتکب نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان نبودند خود اروپا در جهل و در فقر و در وضعیت نابسامانی به سر می برد و در اروپا ثابت شده که اولین کسانی که آمدند و کتابخانه و دانشگاه تاسیس کردند؛ مسلمانان بوده است، حتی سیستم آب سالم و لوله کشی در اروپا را مسلمانان ایجاد کرده اند و امروز آمریکا ادعای حقوق بشر می کند.

وی گفت: اسلامی که به آحاد بشر آنقدر اهمیت و کرامت می دهد آیا متهم به ضد حقوق بشر است؟ بدانیم که جنایت های آمریکایی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس ‌گفت: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل و دولت‌مندی است و توانسته در همه زمینه ها پیشرفت کند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی افزود: اگر قدرت دفاعی، نظامی، موشکی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران نبود شاید امروز ایرانی این چنین و با عظمت وجود نداشت و افتخار می کنیم در کشوری زندگی می کنیم که اسلامی است و این نظام برخاسته از آموزه های قرآنی است، آموزه هایی که ایران اسلامی را به این مقطع کاری رسانده است.

وی اضافه کرد: ما باید از تمام ظرفیت هایی که در کشور است استفاده کنیم و قوی باشیم.

نوش آبادی در پایان گفت: اینکه می گوییم باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم راهی جز ایستادگی و مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی آمریکایی ها وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha