• شنبه / ۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99040705255
  • خبرنگار : 50223

معاون ورزش و جوانان استان خبر داد

هتل ورزش و نبود حامی مالی مهمترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد

هتل ورزش و نبود حامی مالی مهمترین مشکلات ورزش کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۴۸ هیات ورزشی در استان در دوبخش بانوان و آقایان خبر و گفت: یکی از مشکلات مهم در ورزش استان نبود هتل ورزش و حامی مالی است.

شادمان گودرزی به تشریح برنامه ها و عملکرد حوزه ورزش استان پرداخت و افزود ۲۶هزار ورزشکار سازمان یافته در سال ۱۳۹۸ در ورزش استان حضور داشتند.

وی از کسب رتبه ۲۳ در المپیاد استعداد های برتر در سال ۱۳۹۸ خبر داد و اظهارکرد: در المپیاد استعدادهای برتر در سال ۱۳۹۷ رتبه ۲۹ کشور راکسب کرده بودیم .

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در رشته های قایقرانی، کبدی، اسکیت، دارت، ژیمناستیک و اردوهای تیم های ملی در رشته قایقرانی، کبدی، اسکیت، تنیس روی میز در سال ۱۳۹۸ را یکی از دستاوردهای ورزش کهگیلویه بویراحمد برشمرد و اظهار داشت: ۴۹ باشگاه ورزشی طی سال ۱۳۹۸ در استان ثبت شد.

گودرزی برگزاری کلاس‌های مربیگری، داوری و دانش افزایی در رشته های مختلف را زمینه رشد و ارتقای سطح دانش مربیان و داوران عنوان کرد و از برگزاری ۱۶ مجمع انتخاباتی در سال گذشته وپنج مجمع انتخاباتی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

وی با یبان اینکه ارتفاع استان از سطح دریا، وجود پیست اسکی در ۱۸ کیلومتری شهر یاسوج و قله دنا مهمترین ابرازهای جذب گردشگر و توریسم ورزشی استان است، بیان کرد: نبود هتل ورزش و حامی مالی در ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد از مشکلات و معضلات ورزش این استان است و حمایت‌های مادی و معنوی مسئولین استانی و وزارت ورزش و جوانان را خواستاریم.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، تشکیل کارگروه پیشکسوتان ورزش، کسب کرسی‌های در فدراسیون توسط روسا، نایب رئیسان، مربیان و داوران را یکی از اهداف مهم اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان و ضمن تاکید بر گسترش ورزش قهرمانی و همگانی تصریح کرد: یکی از اهداف ما در ورزش استان بسط، توسعه و گسترش ورزش همگانی در بین آحاد جامعه است، برگزاری ۱۷۲همایش پیاده روی خانواده و یک همایش بزرگ پیاده روی در شهرستان دنا از دستاوردهای مهم ورزش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش همگانی است.

گودرزی، توجه به ورزش بانوان را یکی از برنامه های مهم ورزش و جوانان استان دانست و از حضور ۲۰ نفر از بانوان ورزشکار استان در تیم های ملی در رشته های دوومیدانی، جودو، فوتسال و فوتبال، هندبال، کاراته، اسکیت و رزمی را بعنوان برگ زرینی از افتخارات ورزش کهگیلویه و بویراحمد در بخش بانوان برشمرد.

وی کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر بانوان کشور در سال ۱۳۹۸ را یکی از موفقیت‌های ورزش کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته عنوان و از تلاش و برنامه ریزی روسا و نایب رئیسان و حمایت‌های علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان تقدیر کرد.

معاون توسعه ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد حضور و شرکت ۳۱ تیم از استان در رشته های مختلف ورزشی را بعنوان یکی دیگر از دستاوردها و عملکرد های ورزش کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و از روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی و جامعه ورزش استان خواست در راه رسیدن به جایگاه اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کشور تلاش کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، گودرزی، توسعه زیر ساخت های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و اداری در سه سال گذشته را مدیون تلاش، حمایت و پیگیری‌های شبانه روزی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان عنوان و ضمن تشکر از مجموع کارکنان اداره کل، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، روسا و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی ،از حمایت های وزیر ورزش و جوانان و معاونین ،استاندار استان و معاونین و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و کسانی که برای اعتلای ورزش کهیگلویه و بویراحمد در کشور تلاش می کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha