• دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040906771
  • خبرنگار : 30054

بررسی تغییرات آخرین نسخه نرم‌افزار حضورغیاب نانوواچ

بررسی تغییرات آخرین نسخه نرم‌افزار حضورغیاب نانوواچ

درگذشته شرکت‌ها و سازمان‌ها برای اینکه بتوانند ورود و خروج کارکنان خود را مدیریت و کنترل کنند، از دفاتری به نام دفاتر ورود و خروج استفاده می‌کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سامانه حضورغیاب آنلاین نانوواچ، با گذشت زمان این دفاتر جای خود را به دستگاه‌های حضور و غیاب دادند. این دستگاه‌ها در ابتدای درب ورودی هر سازمان نصب شده و افراد هنگام ورود و خروج، زمان خود را توسط این دستگاه ثبت می‌کنند. اما امروزه با افزایش تکنولوژی این دستگاه‌ها هم جای خود را به اپلیکیشن‌های حضور و غیاب داده‌اند.

یکی از دغدغه‌های مدیران یافتن بهترین برنامه حضور و غیاب است. اپلیکیشن‌های بسیاری هستند، که می‌توانند به شما به عنوان صاحب کسب‌وکار کمک کرده و هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نیز هستند.

اپلیکیشن‌های حضور و غیاب حتی دارای ویژگی‌های متفاوتی بوده، که افراد ممکن است که به خاطر یک سری از این ویژگی‌ها، یک اپلیکیشن را به دیگر اپلیکیشن‌های حضور و غیاب ترجیح دهند.

امروزه همه افراد، اعم از کارکنان شما دارای تلفن همراه (آیفون و یا اندروید) بوده، که شما می‌توانید با کمی آموزش به آنها، حضور و غیاب افراد را از طریق این اپلیکیشن‌ها مدیریت و یا کنترل کنید.

معرفی نرم‌افزار حضور و غیاب آنلاین نانوواچ

نانوواچ یک سرویس آنلاین مبتنی بر فضای ابری در زمینه مدیریت پرسنل می‌باشد که خدماتی مانند حضور و غیاب پرسنل، محاسبه حقوق دستمزد، مدیریت سطح دسترسی و... را ارایه می‌دهد.

تغییرات بروزرسانی فصل تابستان نرم‌افزار حضور و غیاب نانوواچ

در اولین روزهای فصل تابستان ۱۳۹۹ اپلیکیشن حضورغیاب نانوواچ بزرگترین آپدیت نرم‌افزاری خود را دریافت کرد که در ادامه به بررسی این بروزرسانی می‌پردازیم.

در این بروزرسانی علاوه بر بهبود قابلیت‌های قبلی یک‌سری قابلیت‌های جدید مانند پشتیبانی از دورکاری و رهگیری موقعیت جغرافیایی  و چارت سازمانی را می‌شود نام برد که به تفکیک در ادامه بررسی خواهد شد.

قابلیت دورکاری:

کسی که یک روز کاری معمولی خود را به جای اینکه از دفتر کار شروع کند، از راه دور و در منزل شروع می‌کند، در واقع دورکاری کرده و وظایف روزانه خود را در منزل انجام می‌دهد. پرسنل توسط این قابلیت می‌توانند همواره از منزل خود ثبت کارکرد را به شکل دورکاری انجام دهند، با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این قابلیت برای تمامی کسب و کارها به صورت رایگان ارایه شده و شامل هزینه اضافه نمی‌باشد. این قابلیت در زمان حال حاضر می‌تواند برای بسیاری از نهادها و سازمان‌ها ارزش افزوده بسیار بالایی ایجاد کند.

قابلیت رهگیری موقعیت جغرافیایی:

این قابلیت برای افراد بازاریاب (Marketer’s) یا حتی ناوگان‌های (Fleet) نهادها و سازمان بسیار مفید است، توسط این قابلیت همواره اطلاعات زمانی (Time)، مکانی (Location)، سرعت حرکت (Velocity) و تعداد توقف‌های افراد و ناوگان به صورت لحظه‌ای قابل مشاهده خواهد بود. با بررسی‌های انجام شده مشخص شده که این سامانه بسیار دقیق بوده و دارای خطای بسیار کمی می‌باشد که در سطح بین‌المللی در دسترس است(ناوگان‌های ترانزیت برون مرزی).

چارت سازمانی:

توسط این قابلیت سازمان‌ها و نهادها می‌توانند چارت سازمانی خود را به صورت گرافیکی در نرم‌افزار حضور و غیاب نانوواچ پیاده‌سازی کنند و از قابلیت‌های بیشمار آن مانند سیاست‌های سازمانی پیشرفته برای گروه‌های خاص، نوع تایید درخواست‌ها (بالا به پایین یا پایین به بالا) و رعایت سلسله مراتب سازمان و... استفاده کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.