• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 99041007365
  • خبرنگار : 71511

حزب ندای ایرانیان:

باید به فکر تدابیر جدی‌تری برای کرونا بود

باید به فکر تدابیر جدی‌تری برای کرونا بود

جلسات حزب ندای ایرانیان همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جلسه شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست صادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به صورت مجازی برگزار شد. مرور اخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «بحران کرونا» و «بحران بازار مسکن و اجاره‌نشینی» از جمله موارد بررسی‌شده در این جلسه بود.

در ابتدا «بحران کرونا» و اوج‌گیری مجدد آن مورد بررسی اعضا قرار گرفت. اعضای شورای سیاست‌گذاری تاکید کردند بررسی آمار بیماران مبتلا به کرونا و فوتی‌ها در روزهای اخیر نشان می‌دهد شرایط بیماری کرونا در حال بازگشت به‌ روزهای اوج در کشور است. وضعیت کرونا امروز بحرانی است و انتظار می‌رود مسئولین با عادی نمایی وضعیت کشور، مسئولیت خود را فراموش نکند، باید به فکر تدابیر جدی‌تری بود تا کرونا دوباره اوج نگیرد.

در این جلسه تاکید شد طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت مهم‌ترین راه‌های پیشگیری در برابر بیماری کووید ۱۹، استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی به ویژه اماکن سربسته می‌باشد و این اقدام را برای کاهش انتقال در جامعه مؤثر می‌دانند. بر همین اساس اجباری شدن استفاده از ماسک در ادارات، فروشگاه‌ها و وسایل حمل‌ونقل عمومی، شناور شدن ساعات کار ادارات دولتی و خصوصی با هدف جلوگیری از تجمع شهروندان در ساعات ترافیک، دورکاری و حداقل حضور کارکنان در ادارات و شرکت‌های دولتی و خصوصی اقدامات مناسبی برای مدیریت بحران کروناست.

بررسی «بحران بازار مسکن و اجاره‌نشینی» از دیگر مباحث این جلسه بود و طی آن تأکید شد دولت و مجلس شورای اسلامی به جای مسائل فرعی به مشکل گرانی و تورم بی‌سابقه بازار مسکن و اجاره‌نشینی رسیدگی کنند.

 در پایان جلسه مقرر شد در جلسات آینده با حضور کارشناسان حوزه مسکن به آسیب‌شناسی مشکلات و چالش‌های اصلی مسکن در ایران پرداخته شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha