• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041007665
  • خبرنگار : 50233

رئیس بسیج رسانه استان سمنان در بازدید از ایسنا عنوان کرد:

بسیج رسانه در جست‌وجوی چتری حمایتی برای رسانه‌ها/جهاددانشگاهی طلایه‌دار مدیریت جهادی و جهادعلمی

بسیج رسانه در جست‌وجوی چتری حمایتی برای رسانه‌ها/جهاددانشگاهی طلایه‌دار مدیریت جهادی و جهادعلمی

ایسنا/سمنان رئیس بسیج رسانه استان سمنان از تلاش این نهاد برای ایجاد یک چتر حمایتی در راستای تقویت همه رسانه‌های استان فارغ از رویکردهای سیاسی‌شان خبر داد و گفت: در همین ارتباط به‌دنبال راه‌اندازی دورهمی‌هایی با حضور همه فعالان رسانه‌ای استان هستیم.

علی مسلمان در حاشیه بازدید از ایسنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بسیج رسانه به دنبال کار سیاسی نیست و می‌کوشد رسانه‌های طیف‌های مختلف را در راستای حمایت از نظام، طرح مطالبات مردم و...بسیج کند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در استان در تلاش است که در کنار همه رسانه‌های استان قرار بگیرد ادامه داد: دورهمی فعالان رسانه‌ای و ایجاد دیالگ و گفت‌وگو در بین آنها می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

مسلمان از ایجاد جریان‌سازی رسانه‌ای با محوریت نیازها و دغدغه‌های استانی به عنوان یک ضرورت نام برد و خاطرنشان کرد: رسانه‌های استان می‌توانند با هم‌افزایی و کمک به همدلی و وحدت استانی بیش از پیش به تحقق منافع استانی کمک کنند.

دورهمی های رسانه ای در سمنان برگزار می شود
رئیس بسیج رسانه استان سمنان از نگرش‌های شهرستانی به عنوان یکی از آسیب‌ها در حوزه رسانه‌ای نام برد و گفت: متاسفانه برخی از نمایندگان در دوره‌های قبل در شکل‌گیری چنین نگاهی تاثیر داشتند و همین نگاه شهرستانی سبب شده که استان در برخی بخش‌ها، زیان کند.
وی از سهم کم مدیران بومی از مدیریت استان به عنوان یکی از پیامدهای همین رویکرد شهرستانی دانست و گفت: استان سمنان در حوزه مدیریتی و نیروی انسانی از ظرفیت و توانمندی زیادی برخوردار است اما متاسفانه دامن‌زدن به نگرش‌های شهرستانی سبب شده که کمتر از این ظرفیت بالقوه استفاده شود.

استان سمنان از نگرش‌های شهرستانی زیان دیده است
مسلمان با اشاره به لزوم طرح برخی آسیب‌ها نظیر سهم مدیران بومی و یا معضل کم آبی در استان به عنوان برخی از سرفصل‌های مهم نام برد که می‌تواند در دورهمی‌های بسیج رسانه با حضور فعالان رسانه‌ای مطرح و واکاوی شود و گفت: با ایجاد جریان‌سازی‌های رسانه‌ای می‌توان به تحقق مطالبات مردمی و تامین منافع استانی کمک کرد.

وی از مطالبه‌گری به عنوان یکی از وظایف ذاتی رسانه‌ها یاد کرد و افزود: البته طرح مطالبات مردمی باید به گونه‌ای باشد که به ایجاد مشکلات اجتماعی منتهی نشود.

رئیس بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به جنگ رسانه‌ای نظام سلطه بر علیه کشورمان خاطرنشان کرد: عرصه رسانه امروز به بزرگترین میدان جنگ دشمن برعلیه کشور و نظام تبدیل شده و از همین رو حمایت از رسانه‌ها ضروری‌تر از هر زمان دیگری است.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه‌اند اضافه کرد: رسانه‌ها باید با ورود به این مهم به دفاع از نظام و کشور بپردازند.

مسلمان با بیان اینکه بسیج رسانه در استان سمنان به دنبال این است که کمک‌کار رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای باشد اظهار کرد: بسیج رسانه استان با برگزاری دوره‌های آموزشی، برپایی جشنواره‌های رسانه‌ای نظیر جشنواره ابوذر و...می‌کوشد به ارتقاء کیفی رسانه‌ها در استان کمک کند.

مدیریت جهادی و جهادعلمی در کارنامه درخشان جهاددانشگاهی مستتر است

رئیس بسیج رسانه استان سمنان در بخش دیگری به تمجید از عملکرد جهاددانشگاهی استان و خبرگزاری ایسنا پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی از توانمندی بالایی در حوزه رسانه‌ای برخوردار است.
مسلمان از ایسنا به عنوان یک رسانه موفق نام برد و گفت: ایسنا با رویکرد تخصصی به حوزه رسانه توانسته چه در حوزه ملی و چه در حوزه استانی موفق عمل کند.

وی از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انقلابی و پیشتاز در حوزه‌های رسانه‌ای، پژوهشی،آموزشی، فرهنگی و.. نام برد و گفت: جهاد علمی و مدیریت جهادی از اصلی‌ترین دغدغه‌های رهبری معظم انقلاب در همه این سال‌ها بوده و خوشبختانه تحقق این دو در مدیریت و کارنامه درخشان جهاددانشگاهی مستتر بوده و این نهاد انقلابی پیشتاز و طلایه‌دار مدیریت جهادی و جهادعلمی در کشور بوده است..
وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی چه در فضای دانشگاهی و علمی و چه در بین مردم نهاد کاملا شناخته شده و موفقی است ادامه داد: دستاوردهای این نهاد انقلابی چنان گسترده و برجسته است که هیچکس نمی‌تواند منکر توفیقات و دستاوردهای جهاددانشگاهی باشد.
وی بر ضرورت بهره گیری از توانمندی‌های آموزشی جهاددانشگاهی تاکید و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در بسیج رسانه استان از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha