• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99041007686
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس پلیس راهور استان خبر داد

توقیف بیش از ۲۰۰ موتورسیلکت در پیاده‌راه‌های همدان

توقیف بیش از ۲۰۰ موتورسیلکت در پیاده‌راه‌های همدان

ایسنا/همدان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: در طرح پلیس راهور که در پیاده راه‌های همدان اجرا می‌شود، بیش از ۲۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد و بیش از ۱۶۰۰ مورد اعمال قانون داشته‌ایم.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حدود سه هفته از اجرای این طرح می‌گذرد و پلیس راهور در این مدت وظیفه خود را صددرصد انجام داده است اما باید دستگاه‌های مربوطه مانند شهرداری، پلیس و شورای شهر هم پای کار بیایند تا طرح موفق شود.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه کوچه‌ها و خیابان‌های منشعب زیادی به خیابان بوعلی و میدان امام(ره) وجود دارد، کنترل ورودی همه کوچه‌ها، پس کوچه‌ها، معبرهای فرعی و اصلی توسط پلیس سخت است، علاوه بر این هیچ پارکینگی در آن اطراف وجود ندارد که مردم موتورسیکلت‌ها را پارک کنند.

فکری ادامه داد: اگر قصد کنترل و وارد نشدن موتورسیکلت به پیاده‌راه‌ها را داریم باید شهرداری کوچه‌ها را با موانع فیزیکی مسدود کند و اجازه تردد موتورسیکلت داده نشود همچنین مبادی ورودی شش خیابان افرادی مستقر کند که اجازه ورود موتورسیکلت را ندهند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با تأکید بر اینکه باید از وقوع تخلف پیشگیری کنیم، بیان کرد: اگر پیشگیری اتفاق بیفتد نیاز به برخورد قهری نیست بنابراین دستگاه‌های ذیربط باید فکر اساسی در این مورد بکنند.

وی با بیان اینکه طرح راهور همچنان در پیاده راه‌ها اجرا می‌شود، اظهار کرد: ساعاتی به علت خستگی عوامل خلأ در اجرای طرح به وجود می‌آید که در آن ساعات تردد موتورسواران با دوربین کنترل و اعمال قانون می‌شوند.

فکری درباره اتفاقی که دیروز در جاده قدیم عباس آباد افتاده بود هم توضیح داد: ساعت ۶ صبح دیروز -دوشنبه ۱۰ تیرماه- یک‌ دستگاه خاور به گودال سقوط کرده و واژگون شده بود که با تلاش اورژانس و آتش نشانی راننده و سرنشین به بیمارستان منتقل شدند و متأسفانه خاور خسارت زیادی دیده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha