• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041007773
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری اعلام کرد:

کسب رتبه دوم استانداری سمنان در شاخص پاسخگویی به مردم

کسب رتبه دوم استانداری سمنان در شاخص پاسخگویی به مردم

ایسنا/سمنان مدیرکل مرکز ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری از کسب رتبه دوم استانداری سمنان در شاخص پاسخگویی به مردم خبر داد.

روح الله بشارت 10 تیرماه در دیدار با آشناگر استاندار سمنان ضمن تقدیر از خدمات استانداری در پاسخگویی به مردم اظهار کرد: ‌بر اساس ارزیابی‌های دقیق انجام شده توسط نهاد ریاست جمهوری در شاخص‌های مختلف پاسخگویی و تعامل مستقیم با مردم و ... ، استان سمنان موفق شد با کسب رتبه ی بسیار خوب ، پس از استان خراسان جنوبی در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.

وی با اشاره به ارتقاء کیفی ارزیابی‌های نهادریاست جمهوری در سال 99 تصریح کرد: ‌ارزیابی انجام شده در سال ۱۳۹۸ بیشتر بر مبنای کمیت و آمار اعلام شده از سوی ادارات کل بازرسی استانداری‌های سراسر کشور بود، اما در سال ۱۳۹۹ جهت‌گیری ارزیابی‌ها به سوی مسائل کیفی اقدامات انجام شده به انجام خواهد رسید.

 مدیر کل مرکز ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری، هدف از سفر من به استان سمنان دیدار با مدیران استان و قدرشناسی از زحمات انجام شده توسط مسئولان این استان برشمرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ و بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور مبنی بر اهتمام به‌منظور برگزاری جلسات و دیدارهای چهره به چهره، برگزاری این گونه جلسات به‌صورت جدی از سوی  مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در سطح دستگاه‌های اجرابی کشور پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های اداره کل بازرسی استانداری سمنان افزود: بسیاری از اقدامات انجام شده در اداره کل بازرسی استانداری سمنان بعنوان الگویی موفق ، به سراسر کشور ارائه شد.‌

بشارت با اشاره به افزایش اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در استان اظهار کرد: یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی ادارات کل بازرسی استانداری‌ها جذب منابع اعتباری جهت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان است که استان سمنان در این زمینه بسیار موفق و مطلوب عمل کرده است.‌

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌ها و ارزیابی‌های نهاد ریاست‌جمهوری،  پیگیری امور و تسهیل اقدامات از سوی دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان بسیار خوب ارزیابی شده است.

استاندار سمنان نیز در این دیدار گفت: عملکرد درست و به موقع اداره کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری موجب رضایتمندی مردم خواهد شد

علی رضا آشناگر با قدرشناسی از اقدامات مطلوب انجام شده در راستای رضایتمندی مردم در مجموعه ی نهاد ریاست جمهوری گفت: یکی از بخش‌های بسیار مهم که نقش بسزایی در رضایتمندی مردم خواهد داشت ، عملکرد درست و به موقع ادارات کل بازرسی استانداری هاست که در این راستا تلاش شده است تا زمینه ی لازم جهت ارتباط مردم با مدیران استان و پاسخگویی به اقشار مختلف از سوی این مجموعه در استانداری سمنان نیز به انجام رسد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات خوب انجام شده در اداره کل بازرسی‌، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان ادامه داد: اقای شریفی بعنوان مدیری جوان و با انگیزه ، تلاش‌های خوبی را در جهت نظم و انسجام بخشی به فعالیت‌ها و اقدامات در حوزه کاری خود به انجام رسانده که از ایشان و تمامی همکارانشان تشکر و قدردانی می کنم.

استاندار سمنان همچنین به برگزاری جلسات میز خدمت در نماز جمعه و در میان اقشار مختلف مردم نیز اشاره و عنوان کرد : رضایت مندی مردم از انجام اینگونه برنامه ها و پیگیری مطالبات آنان از جمله مواردی است که همواره مورد تاکید اینجانب و مدیران ارشد استان می باشد و لازم است در راستای انجام این مهم ، مدیران میانی استان نیز اهتمام ویژه به انجام رسانند.

آشناگر، همچنین با قدردانی از سفر مدیر کل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری به استان سمنان از ایشان خواست با انتقال درخواست‌ها و مطالبات مردم و مسئولان استان به رئیس جمهور ،امکان افزایش رضایتمندی و رفع مشکلات مردم استان را بیش از پیش فراهم کنند.

گفتنی است در این دیدار خجسته پور ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، منصوری ، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و بیات ، معاون اداره کل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای نهاد ریاست جمهوری و شریفی ، مدیر کل دفتر بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha