• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۸:۰۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99041007920
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

لزوم نهضت عمرانی در مرزبانی برای تقویت یگان‌های مرزی

لزوم نهضت عمرانی در مرزبانی برای تقویت یگان‌های مرزی

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه خوشایندسازی محیط خدمتی در یگان های مرزی نقش تاثیر گذاری در ماموریت‌ها دارد، گفت: در کنار اقدامات عملیاتی و ماموریت های مرزی، مرزبانی نیاز به یک نهضت عمرانی دارد تا یگان‌های مرزی تقویت شوند.

به گزارش ایسنا، سردار  احمدعلی گودرزی  در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان استان های مرزی با تبریک دهه کرامت، بر آمادگی عملیاتی فرماندهان و استمرار آموزش‌های رزمی در مرز تأکید کرد و گفت: آموزش اصلی‌ترین مولفه مأموریت مرزبانی است، برای رسیدن به اهداف سازمانی، آموزش باید در تمامی رده ها و یگان های مرزی و رزمی در اولویت قرار گیرد.

وی هوشمندسازی مرزبانی را مهم دانست و افزود: باید تلاش کنیم مرزها را با تجهیزات فنی و اپتیکی مدیریت کنیم و با هوشمند سازی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی از سرحدات کشور مراقبت کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا وجود خیرین امنیت ساز در ارتقاء امنیت مرزها را مهم و اثر بخش دانست و تصریح کرد: مرزبانان مسئول استیفای حقوق مرزنشینان در مرزها هستند و تعامل با مرزنشینان موجب ارتقاء امنیت در مرزها می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا نقش اطلاع‌رسانی را در رعایت قوانین و مقررات توسط مرزنشینان مهم دانست و اظهارکرد: معاونت اجتماعی نقش بسیار مهمی در انعکاس اخبار مرزبانی دارد و می تواند با استفاده از ظرفیت رسانه ملی، ماموریت های مرزبانان را در سراسر مرزهای ایران اسلامی به هموطنان منعکس کند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به فصل تابستان و افزایش حجم مسافرت ها به سوی سواحل شمال کشور، خاطر نشان کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و مرزبانان در طرح سالم سازی دریا حافظ این دستاوردها در طول نوار ساحلی دریای خزر هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha