• چهارشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۹ / ۰۱:۲۸
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 99041108056
  • خبرنگار : 71614

روابط عمومی اورژانس کشور خبر داد؛

افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن

افزایش جان‌باختگان و مصدومین حادثه کلینیک سینا اطهر به ۳۳ تن

روابط عمومی اورژانس کشور از افزایش جان‌باختگان انفجار و حریق در کلینیک سینا اطهر به ۱۹ تن و مصدومیت ۱۴ تن در پی وقوع این حادثه خبر داد.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد، ساعت ٢٠:۵۶ شب گذشته حادثه انفجار و حریق در کلینیک درمانی سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران ، رخ داد که تاکنون ١٩ تن از جمله ١۵ زن و چهار مرد بر اثر این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

روابط عمومی اورژانس کشور از انتقال هفت مصدوم به مرکز درمانی خبر داد و اعلام کرد که مصدومان خانم ۴۵ساله از پرسنل، آقا ۴٢ ساله آتش‌نشان، آقای ٣٧ ساله و خانم‌های ۵٠، ٢٣، ٣٧ و ٢۵ ساله بوده‌اند که طبق اعلام ستاد، نیمی از مصدومان به زودی ترخیص خواهند شد.

روابط عمومی اورژانس کشور اعلام کرد که هفت نفر نیز در محل حادثه، درمان شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۱ ۰۳:۲۲

آیا یک کوچه ۶ متر محل مناسبی برای یک کلینیک است!؟ چرا نباید اماکن خصوصا مدارس، بیمارستان‌ها، مساجد، برج‌های مسکونی و... مورد بازرسی دوره‌ای ایمنی توسط آتش‌نشانی و یا شهرداری قرار نگیرد؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۱ ۰۳:۲۴

تا چه زمانی ما باید شاهد سهل‌انگاری باشیم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۱ ۱۱:۳۰

چرا یه وجب جا میشه کلینیک.....چرا هیچ نظارتی نیست به ایمنی همچین جاهایی... ... اخه تا کی

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۱ ۱۲:۲۲

هنوز ازیک مصیبت رها نشده ایم مصیبت بعدی نازل می شود.همه باهم دست به دعا برداریم شاید خداوند ما را مورد رحمت وبخشش قرار دهد.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۰۸:۳۹

مسئول این فاجعه مسئولین این واحد پزشکی هستند. بازرسان وزارت کار باید از این مکان ها به موقع بازدید کنند و هشدارهای لازم را بدهند.بازرسان وزارت کار زبده ترین کارشناسان ایمنی هستند.

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۳ ۰۸:۴۵

کپسول اکسیژن همانطور که نجات بخش بیماران است در صورت عدم رعایت اصول ایمنی به شدت خطرناک است همانند یک موشک عمل میکند.تراکم اکسیژن در فضای سربسته و با یک جرقه انفجار را بدنبال دارد و زمانی که به روغن و جربی جات آغشته میشود.