• پنجشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041209115
  • منبع : نمایندگی سمنان

معاون وزیر کشور عنوان کرد:

سمنان پیشگام شهرهای دوستدار کودک/ ارتفاع‌سازی در شهرهای پرجمعیت محدودیتی ندارد

سمنان پیشگام شهرهای دوستدار کودک/ ارتفاع‌سازی در شهرهای پرجمعیت محدودیتی ندارد

ایسنا/سمنان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سمنان به عنوان شهری پیشقدم و پیشگام در شهرهای دوستدار کودک در کشورمان نام برد.

مهدی جمالی‌نژاد 12 تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سمنان از سال گذشته، فعالیت‌های خود را در این حوزه آغاز کرده و طرح‌های اجرا شده نیز رشد بسیار خوبی داشتند.

وی با اشاره به انتخاب سمنان و 11 شهر دیگر کشور به عنوان شهر دوستدار کودک از سمنان به عنوان یکی از موفق‌ترین آنها نام برد و افزود: در برخی از این شهرها پروژه‌هایی آغاز شده اما عمده این پروژه‌ها تک‌بعدی است اما خوشبختانه در سمنان طرح‌های متنوع‌تری دیده شده و در حوزه سخت‌افزاری و زیرساختی و هم در حوزه نرم‌افزاری تلاش‌های خوبی انجام شده است.

وی همکاری مسوولان استان با مدیریت شهری سمنان را از عوامل موثر در پیشرفت پروژه‌ها دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن سمنان در مسیر پرتردد تهران-مشهد و نزدیکی به پایتخت این شهر می‌تواند به عنوان پایلوت این طرح مورد توجه جدی قرار گیرد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه در سمنان با سبد متنوعی از پروژه‌ها چه در حوزه عمرانی و زیرساختی و چه در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و...روبرو هستیم ادامه داد: خوشبختانه در این پروژه‌ها اقشار مختلف مردم از کودکان تا سالمندان دیده شده و همین موفقیت این طرح‌ها را بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری نگاه جامعی به این پروژه‌ها داشته اضافه کرد: انتظار می‌رود که این پروژه‌ها با سرعت بیشتری تکمیل شود تا مردم طعم این خدمات را بزودی بچشند.

ارتفاع‌سازی در شهرهای پرجمعیت منعی ندارد

همچنین مهدی جمالی‌نژاد امروز پنجشنبه در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه ارتفاع‌سازی در شهرهای دارای جمعیت استان سمنان باهدف افزایش درآمد شهرداری‌ها محدودیتی ندارد اظهار کرد: ارتفاع‌سازی در زنده تر شدن شهرها ، افزایش درآمد شهرداری‌ها و جمعیت شهری تاثیر شایانی دارد.

وی بر لزوم تسریع در اجرای طرح‌های شهری استان تاکید و خاطر نشان کرد: طرح های عمرانی خوبی در شهر سمنان در حال ساخت است که با برنامه ریزی اصولی این طرح‌ها تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی استانداری سمنان از شهرداری‌ها مطلوب بوده و این روند ادامه یابد.

دکتر مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور به منظور حضور در همایش شهرداران و دهیاران استان سمنان ،افتتاح طرح‌های شهری و روستایی استان با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال و بازدید از" شرکت عقاب‌افشان"بزرگترین کارخانه اتوبوس سازی ایران در قالب سفر ۲ روزه به استان سمنان سفر کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha