• پنجشنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99041209243
  • خبرنگار : 50210

استان مرکزی نگران تامین برق روزهای گرم/پیک مصرف در بهار شکسته شد

استان مرکزی نگران تامین برق روزهای گرم/پیک مصرف در بهار شکسته شد

ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: با توجه به شکسته شدن رکورد تابستان در بهار، نگران تامین برق در روزهای گرم پیش رو هستیم.

محمد اله داد پنج شنبه دوازدهم تیرماه در حاشیه جلسه مدیریت مصرف برق در دوره پیک، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری میزان پیک مصرف و رکورد تابستان در بهار شکسته شد و نگران تامین برق استان مرکزی در ساعات گرم روزهای پیش رو هستیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری صنایع در روزهای گرم سال بیان کرد: امیدواریم با این همکاری تامین برق پایدار به مانند سال ۹۸ در استان انجام گیرد و مجددا گرفتار خاموشی های سال ۹۷ نشویم.

اله داد تصریح کرد: آنچه در مدیریت مصرف مهم است پرداخت به موقع صورت حساب های برق مصرفی است، متاسفانه در دو سه ماه اخیر به دلیل شیوع کرونا پرداخت بهای برق به موقع انجام نگرفت و همچنان روال پرداخت عادی نشده است و نگرانیم با توجه به هزینه صنعت برق در پروسه تولید، توزیع و انتقال، مشکل تامین برق حادث شود.

وی مطالبات حوزه توزیع را ۱۷۵ میلیارد تومان و با احتساب مطالبات برق منطقه ای، مطالبات انرژی از مشترکین را نزدیک ۴۰۰ میلیارد تومان دانست و گفت: سال گذشته نزدیک ۶ میلیارد تومان پاداش به مشترکانی که در اوج ساعات مصرف همکاری داشتند پرداخت شد و امسال نیز تفاهم نامه های بیشتری منعقد شده است که در این حوزه کمک بیشتری به صنایع و حوزه کشاورزی صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی به شهروندان توصیه کرد: هر لامپ و هر کیلو وات کاهش مصرف می تواند اطمینان خاطر بیشتری را برای تامین برق در روزهای گرم سال فراهم کند و با توجه به اینکه مباحث بهداشتی و تامین آب نیازمند برق است باید صرفه جویی را جدی گرفت و با پرداخت صورت حساب به موقع می توان به چرخش چرخ صنعت نیز کمک کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha