• شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99041409862
  • خبرنگار : 71549

حمایت سیمئونه از فلیکس

حمایت سیمئونه از فلیکس

سرمربی اتلتیکومادرید با وجود اتفاق‌هایی که در دیدار برابر مایورکا رخ داد از مهاجم پرتغالی تیمش حمایت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید بامداد امروز (شنبه) با سه گل مایورکا را شکست داد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: می‌خواستیم پس از تساوی برابر بارسلونا یک پیروزی به دست آوریم. شروع خوبی داشتیم و مارکوس یورنته و یانیک کاراسکو از کناره ها به دنبال موقعیت سازی بودند. در طول بازی بهتر شدیم و می‌توانستیم در نیمه نخست یک گل بیشتر هم به ثمر برسانیم اما با پیروزی دو بر صفر به رختکن رفتیم و تیم برتر میدان بودیم.

 سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه اظهار کرد: همیشه قدرتمند ظاهر شدن اهمیت دارد. در دیدار برابر لوانته، وایادولید و آلاوس موقعیت‌های زیادی داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها بهره‌ای ببریم. بازی‌ها ۹۰ دقیقه هستند و باید خود را برای تمام اتفاق هایی که رخ می‌دهد آماده کنیم تا بتوانیم سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

در نیمه نخست داور یک پنالتی به نفع اتلتیکو گرفت و آلوارو موراتا آن را نتوانست به گل تبدیل کند. سپس VAR دستور تکرار پنالتی را داد که این بار مهاجم اسپانیایی دروازه مایورکا را باز کرد. سرمربی آرژانتینی در این رابطه گفت: راضی بودم. دو موقعیت به نظر خوب می‌رسیدند. یک بازیکن تصمیم می گیرد هم تیمی اش ضربه را بزند (اشاره به دیدار بارسلونا می کند که دیگو کاستا در تکرار پنالتی از سائول نیگس خواست تا ضربه را بزند). در مورد کاستا اهمیت دادن به تیم مطرح است و درباره موراتا توانایی گلزنی را نشان می دهد.

کاستا در نیمه دوم دیدار برابر مایورکا وارد زمین شد. سیمئونه درباره این موضوع اظهار کرد: او در وضعیت خیلی خوبی به سر می‌برد. در دیدار برابر بارسلونا ۷۰ تا۸۰ دقیقه بازی کرد. امروز ۳۰ دقیقه فرصت داشت تا سطح خوب خود را نشان دهد. او استراحت خواهد کرد و برای دیدار برابر رئال بتیس سرحال در اختیارش خواهیم داشت (کاستا در بازی مقابل سلتاویگو به دلیل پنج کارته شدن نمی‌تواند به میدان برود).

ژائو فلیکس موقعیت های زیادی را از دست داد و در نهایت با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. سرمربی اتلتیکو در این رابطه گفت: او در دیدار برابر آلاوس ضربه خورده بود. سعی کرد بهترین سطح خود را نشان دهد. در همه موقعیت ها فرصت گلزنی داشت. در موردش صبور هستیم. می‌تواند با آرامش به سطح مورد نظرش برسد و گلزنی کند تا به شوق بیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha