• شنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۰
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 99041409914
  • خبرنگار : 71541

بسته‌های اینترنتی به قیمت قبلی برمی‌گردد؟

بسته‌های اینترنتی به قیمت قبلی برمی‌گردد؟

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به ارسال اخطار به اپراتورهای متخلف در زمینه افزایش قیمت، اعلام کرد که قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.

به گزارش ایسنا، طی یک روز گذشته کاربران در فضای مجازی از افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در اپراتورهای همراه خبر داده و نسبت به این موضوع اعتراض کردند.

در این راستا، حسین فلاح جوشقانی -رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی- در توییتر نوشت: "بالابردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، در حالی که مردم به‌دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است. برخورد قانونی با اپراتورهای متخلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد. قیمت‌ها باید به قبل بازگردد."

فلاح جوشقانی همچنین با اشاره به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفته است: براساس این مصوبه اپراتورهای مسلط (SMP) برای تغییر تعرفه‌های عادی و تشویقی سرویس‌هایشان باید تایید رگولاتوری را دریافت کنند. با توجه به اینکه افزایش قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه بدون تایید رگولاتوری انجام شده، این افزایش قیمت‌ها برخلاف مقررات بوده و تمامی قیمت‌ها باید به قبل باز گردد.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره برخورد رگولاتوری با این موضوع تصریح کرد: صبح امروز اخطار لازم برای اپراتورهای متخلف ارسال شده است، این اپراتورها باید در سریعترین زمان قیمت سرویس‌هایشان را به قیمت قبلی بازگردانند.

البته به نظر می‌رسد بسته‌هایی که کاربران نسبت به حذف آنها اعتراض دارند، همچنان در وب‌سایت این اپراتورها موجود است و کاربران می‌توانند بسته مورد نظر خود را از آنجا خریداری کنند، اما حذف این بسته‌ها از اپلیکیشن‌ اپراتورها، منجر به نارضایتی شده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۱۴ ۱۲:۰۱

مگر یک قانون کلی مصوب و قاطع وجود ندارد که قیمت ها اختیاری شده؟با حرف وتوصیه ولفظ باید مگر اپراتور ها از منافعشان می گذرند؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۵ ۰۲:۰۱

فقط خودشونو مسخره کردند عوض اینکه بسته های اینترنت مقرون به صرفه وارزان به مردم ارایه دهند جیب مردم را میبرند.فقط آه...