• یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۹ / ۰۸:۲۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99041510643
  • خبرنگار : 50175

یک مسئول خبر داد:

احداث اردوگاه ۱۵ هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش‌آموزی در بروجرد

احداث اردوگاه ۱۵ هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش‌آموزی در بروجرد

ایسنا/لرستان معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: اردوگاه ۱۵ هکتاری فرهنگی، تفریحی و آموزشی دانش‌آموزی در شهرستان احداث می‌شود.

محمد مهرافزون چهاردهم تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای رشد اجتماعی و مهارتی دانش‌آموزان و فعالیت‌های فوق‌برنامه پرورشی آنان نیاز به یک اردوگاه فرهنگی و تفریحی و زمینی به وسعت چندین هکتاری با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که دانش‌آموزان بتوانند در فضای سالم و پویا به‌صورت گروهی در خارج از فضای مدرسه در گروه همسالان خود مهارت‌های زندگی، اجتماعی و مشارکتی را بیاموزند.

وی تصریح کرد: بروجرد شهری است که از گذشته تابه‌حال سابقه فرهنگی و تفریحی داشته و امروز با بیش از ۵۵ هزار دانش‌آموز برای گذران اوقات فراغت آنان نیاز به یک اردوگاه تفریحی و فرهنگی است و با تأسیس و احداث چنین اردوگاهی با توجه به مشکلات و معضلات فضاهای مجازی امروزه می‌توان نقش عمده‌ای در ارتقای سطح فرهنگ اجتماعی و اعتقادی آنان داشت.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: شهرستان با توجه به تراکم جمعیت دانش‌آموزی قطعاً نیاز ضروری به یک اردوگاه استاندارد دارد تا میزبان خوبی برای اردوهای راهیان نور، گردشگران درون‌شهری و برون‌شهری، برگزاری انواع جشنواره‌های شهرستانی، استانی و کشوری دانش‌آموزی باشد و بر همین اساس با تلاش و پیگیری‌های لازم و همکاری منابع طبیعی و حمایت معاونت استانداری و فرماندار ویژه شهرستان اردوگاه ۱۵ هکتاری در محدوده زمین‌های غرب شهر بروجرد احداث خواهد شد.

مهرافزون اضافه کرد: مکاتبات اداری و مشکلات سر راه زمین ۱۵ هکتاری اردوگاه دانش‌آموزی بروجرد به اتمام رسیده و به‌زودی زمین واگذار و سند به نام آموزش‌وپرورش بروجرد صادر و کلنگ آن زده خواهد شد.

وی بیان کرد: اگر ساخت و سازش این اردوگاه در ردیف اعتبارات ملی قرار گیرد از تمام ظرفیت‌های شخصی و دولتی کمک خواهیم گرفت و ساخت‌وساز آن نیاز به عزم محلی و ملی دارد؛ اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی‌شده که امیدواریم با جذب اعتبارات لازم عملیات ساخت‌وساز در این زمین ۱۵ هکتاری در مدتی نه‌چندان دور انجام گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha