• یکشنبه / ۱۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99041510790
  • خبرنگار : 50187

معاون استاندار کرمان:

گلزار شهدای کرمان مامن دلدادگان کوی شهداست

گلزار شهدای کرمان مامن دلدادگان کوی شهداست

ایسنا/کرمان معاون استاندار کرمان بیان کرد: سردار سلیمانی متعلق به ایران و دنیاست و به خاطر اینکه کرمانی بودند، گلزار شهدای کرمان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهداست و اگر کرونا نبود، به شکل ممتد میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می آیند و امیدواریم بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت ایشان به هر شکل، کوتاهی نکنیم.

دکتر"محمدصادق بصیری" صبح امروز ۱۵ تیرماه در مراسم رونمائی از پوستر و انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در کرمان که در ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: همواره هنرمندان ما در کرمان در هنر انقلابی درخشیده اند و در عرصه پایداری و مقاومت هنرمندان ارزشمندی داشته ایم.

وی افزود: در هنر متعهد کرمان همان بس که مقام معظم رهبری در تقریضی که بر کتاب آزاده دفاع مقدس اهل استان کرمان(آن ۲۳ نفر) داشتند، کرمان را به نیکی یاد کرده و به نوعی کرمان را ارج نهاده اند و پیداست در کرمان به اندازه ای توانسته ایم در ادبیات و هنر دفاع مقدس کاری انجام داده باشیم.

بصیری تصریح کرد: حضور سردار سلیمانی و مدیریت ایشان در لشکر ۴۱ ثارالله و سپاه قدس و ارتباطش با مردم سبب شد کرمان از جایگاه خوب و رفیعی در این زمینه برخوردار باشد.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: سردار سلیمانی متعلق به ایران و دنیاست و به خاطر اینکه کرمانی بودند، گلزار شهدای کرمان مامن بسیاری از دلدادگان کوی شهداست و اگر کرونا نبود، به شکل ممتد میزبان راهیان نور و میهمانانی بودیم که برای زیارت مرقد ایشان به کرمان می آیند و امیدواریم بتوانیم ارزش این شهید را بدانیم و در بزرگداشت ایشان به هر شکل، کوتاهی نکنیم.

وی اظهار کرد: وظیفه ما مسئولان این است برای کمک به این فضا از هر توانی که داریم مضایقه نکنیم و استاندار کرمان در حوزه فرهنگ و هنر ارتباط زیادی با وزارت ارشاد داشته و در استان در دفاع مقدس، ادبیات پایداری و شهداء کاملا آمادگی داریم کمک کنیم.

بصیری گفت: اینجا اعلام می کنیم همه امکانات و ظرفیت هایی که در استان داریم برای پرورش نسل جوان در حوزه هنر متعهد در اختیار خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در این ارتباط ویدئوکنفرانس با حضور وزیر ارشاد و خانواده سردارشهید حاج قاسم سلیمانی از تندیس سردار سلیمانی در تهران رونمائی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha