• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041611816
  • خبرنگار : 30077

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان خبر داد:

برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی

برگزاری آنلاین امتحانات مراکز علمی کاربردی استان سمنان از طریق سامانه آزمون جهاددانشگاهی

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان از برگزاری تمام امتحانات دروس نظری مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیرحضوری و آنلاین خبر داد.

محمد تقی قربانیان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری  کلاس های مجازی و حضوری مراکز علمی کاربردی استان سمنان با حفظ پروتکل های بهداشت، گفت: براساس دستور العمل ارسالی از سوی ستاد دانشگاه جامع دو نوع روش در برگزاری امتحانات پیش روی ما است.

وی ادامه داد: طبق این دستورالعمل، امتحانات دروس نظری و عملی به دو روش شامل روش حضوری با اخذ مجوز از ستاد کرونای استان و روش غیر حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان گفت: برگزاری آزمون های نظری در کلیه مراکز علمی کاربردی استان به صورت غیر حضوری پیشنهاد می شود و با توجه به سابقه خوب جهاددانشگاهی استان سمنان در برگزاری دوره های آموزشی آنلاین در زمان شیوع کرونا، پیشنهاد شد مراکز علمی کاربردی استان از سامانه جهاد دانشگاهی استفاده کنند.

قربانیان اظهار کرد: آزمون دروس عملی و بخش عملی دروس نظری نیز به صورت حضوری و با حفظ دستور العمل های بهداشتی و رعایت فاصله گزاری برگزار می شود.

وی از تفویض اختیار به استان ها برای تصمیم گیری در خصوص نحوه برگزاری امتحانات برای دروس نظری و بخش نظری دروس نظری – عملی خبر داد و خاطرنشان کرد: دستورالعمل و راهنمای برگزاری امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ دانشگاه جامع علمی کاربردی، از سوی معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به روسا و سرپرستان واحدهای استانی این دانشگاه ابلاغ شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان تأکید کرد: رعایت حداقل واحدهای انتخابی دانشجویان، مرخصی و سنوات تحصیلی، پوشش کامل سرفصل دروس، اولویت برگزاری حضوری امتحانات، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، الزام تهیه و استفاده از تجهیزات فردی برای کارکنان و مراقبان، شرایط برگزاری محل آزمون و... از جمله موارد قید شده در این دستورالعمل است.

قربانیان ضمن تاکید بر ضرورت حفظ سلامتی دانشجویان و رعایت پروتکل های بهداشتی بر رعایت استاندارد های آموزشی بر برگزاری امتحانات با حفظ اعتبار و سلامت، در تمام مراکز علمی کاربردی استان سمنان تاکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha