• دوشنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99041612072
  • منبع : نمایندگی ایلام

فرمانده سپاه امیرالمومنین( ع) استان ایلام:

۱۱۰برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود

۱۱۰برنامه فرهنگی در هفته حجاب و عفاف برگزار می‌شود

ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همزمان با هفته حجاب و عفاف ۱۱۰ برنامه فرهنگی در سطح استان و عموما بیشتر در بستر فضای مجازی در استان برگزار می شود.

سردار « جمال شاکرمی» در نشست شورای معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با بیان اینکه با راه اندازی و ایجاد معاونت اجتماعی و مطالبه گری، مطالبات مردمی ساماندهی و پیگیری می شود، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در راستای رسالت خطیر خود، بنا دارد که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی، بسترسازی جهت ایجاد سمن های تخصصی در زمینه فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت آنها را از جمله برنامه های در دست اقدام این ستاد عنوان کرد و گفت: بدون شک فرهنگ سازی با مشارکت قاطبه عموم مردم انجام می شود و در این راستا نیز باید از ظرفیت سمن ها، موسسات و نهادهای مردمی استفاده کرد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام  با اشاره به اینکه ۱۱۰ برنامه فرهنگی در هفته عفاف و حجاب در ایلام برگزار می‌شود، گفت:  امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، برنامه های هفته حجاب و عفاف در فضای مجازی و حقیقی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

شاکرمی تصریح کرد:  این برنامه‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب و به منظور ترویج فرهنگ حیا و عفت، تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی همچون بدحجابی، طلاق، خودکشی و سایر منکرات اخلاقی و اجتماعی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این هفته برنامه‌ های متنوع فرهنگی از قبیل مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه، تولید آثار هنری و تبلیغات بصری در سطح شهر، تذکر لسانی و تجلیل از بانوان محجبه با محوریت جامعه بسیج زنان در پایگاه ها و حوزه های بسیج سراسر استان برگزار می شود.

پیش از این در حکمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام، حجت الاسلام و المسلمین «حسین مطیری» به عنوان معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام منصوب و با حضور سردار شاکرمی، در جلسه امروز ستاد به شورای معاونین معرفی شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha