• سه‌شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99041712590
  • منبع : بوشهر

استاندار بوشهر:

هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند برای جلوگیری از قطع انشعابات غیرمجاز فشار وارد کند

هیچ فرد یا نهادی نمی‌تواند برای جلوگیری از قطع انشعابات غیرمجاز فشار وارد کند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: قطع انشعابات غیرمجاز باغ ویلاها مورد حمایت دستگاه قضا در استان است و مدیریت استان هم از این اقدام حمایت می کند.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر اظهار داشت: هیچ فرد یا نهادی نمی تواند به شرکت آب و فاضلاب استان به منظور جلوگیری از قطع انشعابات غیرمجاز آب در باغ ویلاها فشار وارد کند چرا که قطع انشعابات غیر مجاز مورد حمایت مدیریت استان و دستگاه قضایی است.

وی افزود: از حمایت های خوب، محکم و قاطعانه دستگاه قضا در استان برای قطع انشعابات غیرمجاز در استان قدردانی میکنم، انصافا شاهد همکاری و حمایت صمیمانه رئیس کل دادگستری استان در این زمینه هستیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اقدامات خوبی در استان برای رفع مشکلات آب استان انجام شده و این کار با همت و تلاش مدیران آب و معاونت عمرانی استانداری محقق شده و انتظار است این روند تا تکمیل پروژه های مهم آب در استان ادامه یابد.

گراوند اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم استان در بخش آب، اصلاح 500 کیلومتر شبکه های آب روستایی در سطح استان بوده که در نوع خود کار بزرگی است.

مقام عالی دولت در استان بوشهر گفت: زمان بندی تکمیل و روند اجرایی پروژه های مربوط به سدسازی و فاضلاب بوشهر مشخص و گزارش کار به وزارت نیرو اعلام شود.

وی خواستار تسریع در اجرای پروژه های آب شیرین کن در استان شد و ادامه داد: به منظور تسریع در اجرای پروژه های آب شیرین کن در استان، یک مسئول ویژه از سوی شرکت آب و فاضلاب استان برای این امر در نظر گرفته شود.

استاندار بوشهر افزود: با تکمیل و بهره برداری از پروژه آب شیرین کن 35 هزار متر مکعبی بوشهر علاوه بر رفع مشکلات آب شهر بوشهر شاهد پایداری و تعادل آب در سایر نقاط مشکل دار هم خواهیم بود.

قطع 2 هزار انشعاب غیرمجاز خانه باغ در استان بوشهر

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: با شیوع کرونا مصرف آب در استان 30 درصد افزایش داشته است اما با اقدامات صورت گرفته و حمایت های استاندار برای تامین آب در استان مشکل چندانی نداریم.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با توجه به مشکلات تامین آب در روستاهای عسلویه پس از دستور استاندار مبنی بر پیگیری مشکلات آب روستاهای عسلویه، با حضور معاون عمرانی استاندار بازدیدهای میدانی و پیگیری های حضوری در روستاها انجام و مشکل آب روستاهای عسلویه تا حدود بسیار زیادی حل شد.

وی همچنین از قطع 2 هزار انشعاب غیرمجاز خانه باغ در استان بوشهر خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha