• سه‌شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99041712623
  • خبرنگار : 30054

خرید بهترین یو پی اس

خرید بهترین یو پی اس

 Uninterruptible power supply عبارت تکمیلی UPS می‌باشد که به معنای منبع تغذیه بدون وقفه است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هژیر صنعت، در حقیقت در تعریف یو پی اس می‌توان اینگونه بیان کرد که یک منبع تغذیه الکترونیکی می‌باشد که وظیفه اصلی آن این است که برق مصرفی مورد نیاز را بدون وقفه برای سیستم‌های مختلف فراهم آورده و تامین نماید.

UPS چیست؟

سیستم یو پی اس بین برق شهری و دستگاه‌های مصرف‌کننده قرار گرفته و با تنظیم برق شبکه مانع از این می‌شوند که اختلالات و نوسانات برقی به تجهیزات شما نفوذ پیدا کنند.

پس می‌توان گفت که بهترین یو پی اس، سیستمی است که بدون وقفه و با کمک انرژی که در باتری‌های خود ذخیره کرده است برق موردنیاز تجهیزات مصرف‌کننده را تامین می‌نماید.

بخش‌های اصلی یو پی اس

تمام سیستم‌های یو پی اس از ۴ بخش اصلی تشکیل‌ شده‌اند که این چهار بخش عبارتند از:

. یکسو کننده و شارژر باتری

. باتری

. مبدل DC به AC اینورتر

. کلیدهای قطع و وصل

بهترین یو پی اس

در مواقعی که می‌خواهید اقدام به خرید یو پی اس کنید باید سعی خود را کنید تا بتوانید بهترین یو پی اس موجود در بازار را خریداری کنید.

برای خرید بهترین یو پی اس لازم است که درباره بهترین نوع این سیستم اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید.

یو پی اس های دسته دوم بسیاری در بازار وجود دارند که حتی شما نمی‌توانید آن را به‌ راحتی تشخیص دهید. چرا که این سیستم‌ها به‌راحتی تعمیر شده‌اند و قابل‌راه‌اندازی می‌باشند. پس برای اینکه بتوانید بهترین یو پی اس موجود در بازار را خریداری کنید باید به مراکز و شرکت‌های تولیدکننده آن مراجعه کنید.

شرکت‌های تولیدکننده و معتبری که در زمینه تولید و فروش یو پی اس فعالیت دارند به شما ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند و خیال شما را با این تضمین‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهند راحت خواهند کرد که بهترین یو پی اس را خریداری کرده‌اید.

شرکت‌های معتبر تولیدکننده یو پی اس

. شرکت یو پی اس ایران

. شرکت هژیرصنعت

. شرکت یو پی اس آنلاین

. شرکت فاراتل

. شرکت قیام صنعت


انتخاب بهترین یو پی اس

انتخاب و خرید بهترین یو پی اس اینگونه صورت می‌گیرد که باید تعداد و توان مصرف‌کننده و توان کل مورد نیاز را همیشه تخمین زده و در نظر داشته باشید.

مثلا برای هر ۲۰۰ وات شما باید یک یو پی اس ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ ولت آمپر را انتخاب کنید که برای این کار بهترین نوع یو پی اسی که می‌توانید انتخاب کنید یو پی اس آنلاین می‌باشد.

خرید بهترین یو پی اس

برای اینکه از خرید یو پی اسی که انجام می‌دهید اطمینان کامل داشته باشید که توانسته‌اید بهترین یو پی اس را خریداری کنید تا جایی که برایتان امکان‌پذیر می‌باشد سعی کنید که خرید را به‌صورت حضوری انجام دهید؛ زیرا اگر به‌صورت حضوری برای خرید بهترین یو پی اس اقدام کنید می‌توانید یو پی اس انتخابی را تست کرده و از سالم بودن آن مطمئن شوید. همچنین همراه با یو پی اسمی‌توانید برگ گارانتی آن را نیز دریافت کنید.

اما اگر می‌خواهید یو پی اس های دست دوم را خریداری کنید بازهم بهترین گزینه این است که به همان فروشگاه و شرکت‌هایی مراجعه کنید که لیست آن‌ها را در مطالب بالا آورده‌ایم و یا از همان فروشگاهی یو پی اس دست دوم را خریداری کنید که قبلا از آن یو پی اس نو خرید کرده بودید.

فراموش نکنید که باتری قلب یو پی اس می‌باشد و مانند انسان که بدون قلب نمی‌تواند زندگی کند یو پی اس هم اگر دارای باتری مناسب نباشد طول عمر بالایی نخواهد داشت و زمان زیادی نمی‌تواند برای شما کار کند. پس با توجه به اینکه قلب یو پی اس اصلی‌ترین بخش حیاتی آن می‌باشد سعی کنید باتری را انتخاب کنید که دامنه حرکت آن از منفی ۲۰ آغاز و تا مثبت ۵۰ درجه باشد.

انواع یو پی اس

با نحوه خرید بهترین یو پی اس و اینکه اصلا یو پی اس چیست؟ آشنا شدید. حال می‌خواهیم شما را با انواع یو پی اس که در کل سه نوع می‌باشند، آشنا کنیم.

یو پی اس در کل به سه دسته کلی تقسیم می‌شود که عبارتند از: یو پی اس آفلاین، یو پی اس آنلاین و یوپی اس مدل لاین اینتر اکتیو

یو پی اس آفلاین

اولین نوع از یو پی اس های موجود در بازار یو پی اس آفلاین می‌باشد که از این نوع UPS برای دستگاه‌های مصرف‌کننده که به‌طور مستقیم با برق شهری در ارتباط می‌باشند استفاده می‌شود. این سیستم یو پی اس زمانی فعال می‌شود که برق قطع‌شده باشد. در این زمان منبع تغذیه دستگاه مصرف‌کننده از یو پی اس موجود تغذیه خواهد کرد و به کار خود ادامه می‌دهد.

پس اگر هدف شما خرید بهترین یو پی اس می‌باشد باید از ویژگی تامین برق بدون وقفه این سیستم هم آگاه باشید تا مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید.

 یو پی اس آنلاین

نوع دیگر یو پی اس، یو پی اس آنلاین می‌باشد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید منبع تغذیه بی‌وقفه را علاوه بر تامین برق بدون وقفه دارید که توان خروجی مناسبی هم داشته باشد یو پی اس آنلاین گزینه مناسبی است.

یو پی اس های آنلاین علاوه بر شارژ باتری و تامین بی‌وقفه‌ی برق، بخش اینورتر در هر زمان فعال بوده و توان خروجی را فراهم می‌سازد.

تکنولوژی لاین اینتراکتیو

آخرین‌مدل از بهترین یو پی اس های موجود در بازار یو پی اس تکنولوژی لاین اینتر اکتیو می‌باشد. این مدل یو پی اس همیشه روشن بوده و زمانی که ولتاژ معمولی در بازده معمول باشد به شارژ باتری خواهد پرداخت؛ اما نکته بسیار مهم درباره این نوع یو پی اس که لازم است بدایند این است که این یو پی اس به‌محض اینکه ولتاژ ورودی از بازده معمولی و مجاز خارج شود توان خروجی یا برق واردشده به مصرف‌کننده از باتری‌های منبع تغذیه بی‌وقفه تامین می‌شود تا آسیبی به دستگاه وارد نشود.

حرف آخر

برای خرید بهترین یو پی اس باید مواردی را که در این مطلب به آن‌ها اشاره‌ کرده‌ایم را در نظر داشته باشید. خرید یو پی اس از شرکت‌ها و فروشگاه‌های معتبر مهم‌ترین مسئله‌ای است که به شما کمک خواهد کرد که با خیال آسوده‌تری اقدام به خرید بهترین یو پی اس کنید زیرا که با خدمات و پشتیبانی‌هایی که همراه با خرید یو پی اس به شما ارائه می‌دهند خیال شما را از خریدی که انجام داده‌اید راحت خواهند کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha