• چهارشنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۹ / ۰۰:۴۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041813198
  • منبع : نمایندگی سمنان

استاندار سمنان هشدار داد:

خطر فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها

خطر فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها

ایسنا/سمنان استاندار سمنان نسبت به آنچه فراموشی ارزش های دفاع مقدس با غرق شدن در جناح بازی ها می خواند، هشدار داد.

استاندار سمنان گفت: سرکشی از جانبازان و ایثارگران به عنوان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به صورت مستمر ادامه یابد.

علیرضا آشناگر، شامگاه ۱۷ تیرماه در جلسه هیات امنای موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: بیان رشادت های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس زمینه ساز تزریق امید و میهن دوستی در بین نوجوانان و جوانان خواهد بود و لذا جادارد عظمت شهدا،‌ جانبازان و ایثارگران برای نسل های بعد از جنگ تحمیلی به صورت مستمر بیان شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ثمرات مهم دفاع مقدس، تربیت نسلی جوان و شجاع بود که این قهرمانان ملی با کمترین امکانات و با اعتقاد و عزم راسخ در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
استاندار سمنان تصریح کرد: در قالب طرح های مختلف از جمله خاطره گویی و ... دستاوردهای ماندگار جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا برای عموم مردم بازگو شود.
آشناگر ادامه داد: با رایزنی با معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و فرمانداری های استان، در نشست‌های شورای اداری می توان بخشی از خاطرات یا وصایا شهدای گرانقدر و جانبازان سرافراز را بازگو و قرائت کرد.
وی تصریح کرد: بسیاری از رزمندگان و ایثارگران در شلوغی زندگی شهری فراموش شده اند و وظیفه مسئولان است که به صورت مستمر از این عزیزان سرکشی کنند.
استاندار سمنان افزود: با غرق شدن در مسایل سیاسی و جناحی، شاید صفا، صمیمیت، برادری و وحدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از یادمان رفته باشد که باید این اصول ناب اعتقادی بار دیگر به جامعه برگردد.
وی تصریح کرد: هنوز جنگ تمام نشده است و دشمنان به عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
استاندار سمنان افزود: فرایند ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان مطلوب است و دولت تدبیر و امید و مسئولان مربوطه برای تکمیل این طرح مهم نهایت تلاش خود را انجام دادند.
آشناگر ادامه داد: دولت به بیشتر تعهدات خود در ساخت این طرح عمل کرده است که این امر نشان از عزم دولت تدبیر و امید در تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی که از دولت های گذشته به این دولت به ارث رسیده است، دارد.
استاندار سمنان گفت: طراحی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان بسیار مطلوب است و ساختمان و جانمایی هایی خوبی در ساخت این طرح در حال انجام است که به سهم خود از تلاش های تمامی مسئولان مربوط قدردانی می شود.
آشناگر افزود: از ظرفیت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برای یادوآوری ارزش های دفاع مقدس به دانش آموزان و دانشجویان نهایت استفاده انجام شود

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha